Η γαλλική φίρμα μας έδωσε τα επίσημα τεχνικά στοιχεία του Megane, το οποίο μας έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο.
Τα επίσημα τεχνικά στοιχεία του Megane
12.980 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2015)
Η επίσημη γνωριμία με το νέο Renault Megane είχε γίνει τον περασμένο Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Τώρα η Renault μας το παρουσίασε πιο αναλυτικά.
Η γαλλική φίρμα μας έδωσε τα επίσημα τεχνικά στοιχεία του Megane, το οποίο μας έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο, με νέες τεχνολογίες, σαφώς πιο δυναμικό σχεδιασμό και ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις.Οι υποψήφιοι αγοραστές του Megane θα έχουν να επιλέξουν μέσα από μια ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων, τόσο βενζίνης, όσο και πετρελαίου.Στη γκάμα των βενζινοκινητήρων, βασικός στην γκάμα θα είναι ο ατμοσφαιρικός με χωρητικότητα 1.6 λτ. και απόδοση 115 ίππων. Αμέσως μετά θα υπάρχει το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο, των 1.2 λτ. με 100 και 130 ίππους και στην κορυφή θα υπάρχει ο turbo πάλι, των 205 ίππων στην έκδοση GT.Σε ότι αφορά τους κινητήρες πετρελαίου τώρα, στη βάση τοποθετείται το γνωστό μηχανικό σύνολο των 1,5 λίτρων με 90 και 110 ίππους, ενώ θα υπάρχει κι ο 1.600άρης των 130 και 165 ίππων.Όμως εντός του 2017 θα προστεθεί και το υβριδικό σύνολο «Hybrid Assist» με τον κινητήρα ντίζελ 1.5 dCi των 110 ίππων, ο οποίος θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η μέση κατανάλωση του συγκεκριμένου συνόλου θα αγγίζει τα 2,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 76 γρ./χλμ.Στη χώρα μας το νέο Megane θα μας έρθει το Φεβρουάριο, με τη τιμή του στις αγορές της Γαλλίας να ξεκινάει από τα 18.200 ευρώ για την έκδοση TCe 100.
Ωραιο και με ενεργητικη τετραδιευθυνση σε καποιες εκδοσεις.
Το 1.6Τ με τα 205 αλογα θα ειναι η πιο ενδιαφερουσα επιλογη, αν και ειναι μεγαλο κενο στη γκαμα η ελλειψη ενος 1.4 turbo, για να καλυψει το κενο ενδιαμεσα.
Περιμενουμε με ανυπομονησια την κορυφαια εκδοση RS!
Ωραιο και με ενεργητικη τετραδιευθυνση σε καποιες εκδοσεις. Το 1.6Τ με τα 205 αλογα θα ειναι η πιο ενδιαφερουσα επιλογη, αν και ειναι μεγαλο κενο στη γκαμα η ελλειψη ενος 1.4 turbo, για να καλυψει το κενο ενδιαμεσα. Περιμενουμε με ανυπομονησια την κορυφαια εκδοση RS!
Το απερχομενο μοντελο φιλε μου,δηλαδη το megane lll ηταν πολυ αξιοπιστο,της δευτερης γενιας δεν ηταν.
Αν είναι όσο αξιόπιστο είναι το απερχόμενο... ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω.