ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα επόμενα GTi θα είναι σαν τα WRC! Ford, Hyundai ή Toyota καλύτερα;

Τα επόμενα GTi θα είναι σαν τα WRC! Ford, Hyundai ή Toyota καλύτερα;

3.199 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2022)

Αν η λέξη υβριδικό στο WRC σου χαλάει την εικόνα των rally, κάτσε μέχρι να δεις πως θα αλλάξει αυτή η ιδέα της επόμενα GTi.

Ποιά μάρκα θα φέρει πρώτη την υβριδική «κλωτσιά» από τα νέα αυτοκίνητα ράλι στα GTi;

Αν οι αγώνες οδηγούν τις εξελίξεις, τότε πως γίνεται να έχουμε υβριδικά αυτοκίνητα εδώ και είκοσι χρόνια, αλλά μόλις τώρα να γίνεται υβριδικό το WRC; Ίσως γιατί τώρα ήρθε η σωστή ιδέα για το τι θα κάνει αυτός ο ηλεκτροκινητήρας. Και η ιδέα τα σπάει! Θα τη δούμε στα GTI;
 
Το 2022 είναι η χρονιά που το WRC αλλάζει όσο δεν άλλαξε τα τελευταία 50 χρόνια. Μπορεί σε πρώτο άκουσμα η εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας να μην ακούγεται και τόσο προχωρημένη ιδέα, όμως αυτό που κάνουν τώρα τα αυτοκίνητα αυτά, αν το δούμε στα επόμενα GTI θα είναι η καλύτερη είδηση, από τότε που το τούρμπο έγινε κοινότυπο.
 
Οι Ford, Hyundai και Toyota είναι οι πρώτες μάρκες που στη μεγάλη κατηγορία έχουν τα μοντέλα με τον ηλεκτροκινητήρα των 100 ίππων. Με σύνολο σχεδόν 600 άλογα, το μοτέρ αυτό «πρασινίζει» τα ράλι, επιτρέποντας στα αυτοκίνητα αυτά να κάνουν τις απλές διαδρομές από ειδική σε ειδική με μόνο ηλεκτροκίνηση. Κόβεται η «γκρίνια», μηδενίζει το καρβονικό αποτύπωμα, και όλοι είναι ευχαριστημένοι. Ειδικά και με την αλλαγή στα καύσιμα.
 
Ο ηλεκτροκινητήρας κατόπιν φορτίζει πριν την ειδική, και είναι έτοιμος για δράση. Βλέπεις η ιδέα είναι αντί να «συμπληρώνει» τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, να τον ενισχύει, με «κλωτσιές» 100 ίππων. Στην εκκίνηση, στις εξόδους από τις αργές στροφές, στις φουρκέτες, στις αναβάσεις. Οι πρώτες εντυπώσεις των οδηγών, που είναι μαθημένοι στα πολλά άλογα και τις γρήγορες «βόλτες» είναι πως η «κλωτσιά» του ηλεκτροκινητήρα δίνει εκρηκτικές επιδόσεις, και μια «λύσσα» που είχε να δει το σπορ από την εποχή του group B.
 
Οι οδηγοί πρέπει να μάθουν να ελέγχουν την «κλωτσιά» των 100 ίππων, να την βγάζουν στο δρόμο χωρίς να το «χάνουν», και να ξαναφορτίζουν, μέσα στην ειδική, τη μπαταρία, για ακόμη μια κλωτσιά, ανακτώντας ενέργεια στο φρενάρισμα. Αν αυτό δεν ανοίγει την όρεξη για τη νέα σεζόν, σκέψου κάτι καλύτερο.
 
Ford, Hyundai και Toyota ανταγωνίζονται η μία την άλλη εκτός πίστας, στα μικρά (και σύντομα και άλλα) GTi μοντέλα. Υβριδικά GTI έχουμε ξανακούσει. Αλλά υβριδικά GTI που περνούν όλη τη δύναμη του ηλεκτροκινητήρα με μιάς, σε μία «κλωτσιά» με το πάτημα του κουμπιού, και όλη τη δύναμη την νιώθεις στην πλάτη, όπως είπε χαρακτηριστικά ο Latvalla, επικεφαλής πλέον της ομάδας της Toyota, δεν έχουμε ξαναδεί.
 
Και τόσο η Toyota με το Yaris GR, όσο και η Hyundai με τα Ν, σπρώχνουν την κατηγορία στα άκρα και μια τέτοια εφαρμογή θα ταράξει τα νερά στα GTI, κάνοντάς τα, μια ανάσα πριν την ολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης, ανάρπαστα. Και «πράσινα». Και ότι πιο άγριο έχει δει η κατηγορία από την σύστασή της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ποιά μάρκα περιμένετε να το κάνει πρώτη; Και πως θα γίνει ώστε να περνάει στο δρόμο όλη αυτή η δύναμη, για όσα δευτερόλεπτα κρατάει, χωρίς να το «χάνει» ο οδηγός; Και τελικά γιατί να μην δούμε και άλλα υβριδικά να δίνουν 100% σε ένα boost για ένα γρήγορο προσπέρασμα; Τι περιμένετε να δείτε από την εφαρμογή αυτή στα WRC αυτοκίνητα να έρχεται στα δικά μας;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

fiat
POIO BRIDGESTONE