Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα ηλεκτρικά της Audi θα φιλτράρουν τον αέρα και όταν φορτίζουν!

Τα ηλεκτρικά της Audi θα φιλτράρουν τον αέρα και όταν φορτίζουν!

2.868 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2022)

Πάνω σε ένα καινοτόμο σύστημα φιλτραρίσματος αέρα εργάζονται οι άνθρωποι της Audi στοχεύοντας να δώσουν τη δυνατότητα στα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα να καθαρίσουν τον αέρα τόσο κατά την οδήγηση όσο και κατά την φόρτιση!

Συνεργασία με την Mann + Hummel

Τα σωματίδια που υπάρχουν στο περιβάλλον αλλά και αυτά που δημιουργούν τα ίδια τα αυτοκίνητα από τις τριβές των φρένων και των ελαστικών τους, είτε θέλουμε είτε όχι εισέρχονται στην καμπίνα των αυτοκινήτων και σύμφωνα με μελέτες είναι επιβλαβή για την υγεία των επιβατών. Μπορεί ωστόσο να γίνει κάτι αυτό; Ακόμα όχι, αλλά η Audi το ψάχνει!
 
Η γερμανική φίρμα έχει αναπτύξει ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα με τον προμηθευτή ανταλλακτικών Mann + Hummel και οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν ένα νέο φίλτρο σωματιδίων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που συλλέγει σωματίδια από το περιβάλλον. Το φίλτρο λειτουργεί παρόμοια με τα σταθερά συστήματα φιλτραρίσματος αέρα για σπίτια, ενώ το γεγονός πως είναι εγκατεστημένο στο μπροστινό μέρος ενός αυτοκινήτου σημαίνει ότι μπορεί να συλλέξει τα σωματίδια που δημιουργούνται από το ίδιο αυτοκίνητο!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ξεκίνησε το 2020 θα τελειώσει το 2024

Το πιλοτικό έργο, το οποίο ξεκίνησε το 2020, θα διαρκέσει έως το 2024, οπότε και θα αξιολογηθούν τα αποτελέσματα. Η Audi δοκιμάζει τη νέα τεχνολογία στο e-tron, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το φίλτρο είναι τοποθετημένο πίσω από τη μάσκα και μπροστά από το ψυγείο, κάτι που σημαίνει ότι χρειάζονται ελάχιστες μόνο τροποποιήσεις στη σχεδίαση.

Φιλτράρει τον αέρα είτε σε κίνηση, είτε εν στάση

Σε ότι αφορά τον τρόπο λειτουργίας του, η Audi αναφέρει πως ενώ το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, φιλτράρει παθητικά όταν ο αέρας ρέει μέσα από το νέο σύστημα όπου συλλαμβάνονται τα μικρότερα σωματίδια. Κατά τη στατική φόρτιση του ηλεκτρικού οχήματος, ο ανεμιστήρας που είναι ήδη τοποθετημένος στο μπροστινό άκρο του οχήματος είναι αυτός που μεταφέρει τον ατμοσφαιρικό αέρα στο φίλτρο για να κάνει εκείνο τη δουλειά του. Η Audi εξηγεί ότι η δεύτερη λειτουργία είναι ιδανική για χρήση σε αστικές περιοχές κατά τη φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Autotriti.gr