H Opel θα έχει στη Γενεύη το νέο πρωτότυπο GT, το οποίο μας αποκαλύπτει και την πρόθεση της εταιρείας να επαναφέρει στη γκάμα της ένα πισωκίνητο σπορ κουπέ compact διαστάσεων. Χαρακτηριστικό της εικόνας του μοντέλου, αποτελεί το χαμηλωμένο αμάξωμά του με το μακρύ καπό και την καμπίνα που είναι τραβηγμένη όσο το δυνατόν πιο προς τα πίσω. Επίσης, στην ιδιαιτερότητα της εικόνας του συμβάλουν και οι πολύ μεγάλες πλαϊνές του πόρτες, με άνοιγμα που ξεκινά από πολύ μπροστά και καταλήγει πάνω στην κεκλιμένη οροφή. Μάλιστα, για το άνοιγμά τους, το μόνο που απαιτείται είναι το πάτημα ενός touchpad πάνω στην κόκκινη γραμμή της οροφής. ¶κρως ενδιαφέρον έχει και η επιλογή κινητήρα, αφού κάτω από το καπό συναντούμε μια πουσαρισμένη έκδοση του 3κύλινδρου 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα της Opel, με 145 ίππους ισχύος και 205 Nm ροπής. Η δύναμη στέλνεται στους πίσω τροχούς και σε συνδυασμό με το βάρος που είναι κάτω από 1.000 κιλά, το Opel GT απαιτεί λιγότερα από 8,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.