Το ATECA είναι το πρώτο SUV της SEAT, με αμάξωμα που βασίζεται πάνω στο Leon, περιλαμβάνοντας παράλληλα όλες εκείνες τις επεμβάσεις, που του δίνουν μια πιο... περιπετειώδη εμφάνιση. Αλλά και στο εσωτερικό του, το ATECA στηρίζεται στο Leon, φέροντας κάποιες αλλαγές, όπως τη λίγο πιο κάθετη σχεδίαση του ταμπλό, το ηλεκτρικό χειρόφρενο πάνω στην κονσόλα, αλλά και το νέο περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή της τετρακίνησης.
Μπροστά είναι αρκετά ενδιαφέρον σχεδιαστικά, ενώ πίσω μοιάζει να προσπαθεί να μιμηθεί την εμφάνιση ανταγωνιστών του.
Στο εσωτερικό του είναι σαν να μπαίνεις σε Leon με αναβαθμισμένη ποιότητα και συναρμολόγηση. Υπάρχει μάλιστα περιστροφικός διακόπτης για εκτός δρόμου κίνηση αλά 500x. Οι χώροι του είναι πολύ καλοί. Ειδικά ο αέρας για τα γόνατα.
Τεχνικά, όπως τα περισσότερα από τα νέα μοντέλα των εταιρειών του VW Group, έτσι και το ATECA χτίζεται πάνω στη νεότερη πλατφόρμα MQB του Ομίλου, έχοντας μήκος 4,36 μέτρων. Στους κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει μοτέρ βενζίνης 1,0 λτ. turbo με 115 ίππους, αλλά και 1,4 λτ. turbo με 150 ίππους και Σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων. Στο diesel, θα δούμε τον 1,6 TDI με 115 ίππους, αλλά και δύο 2λιτρους TDI με 150 και 190 άλογα.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.