Η Renault αποκαλύπτει το τελευταίο μέλος της «οικογένειας» Megane, λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο της 1ης Μαρτίου, όταν και η έκθεση της Γενεύης θα ανοίξει τις πύλες της.
Λόγος γίνεται για το νέο Megane Estate, τη station wagon δηλαδή εκδοχή του μικρομεσαίου γαλλικού μοντέλου. Η ίδια η εταιρεία το χαρακτηρίζει ως «κομψό και σποτίφ» όχημα, του οποίου προεξάρχοντα χαρακτηριστικά της μορφής είναι το περίγραμμα χρωμίου των πλευρικών τζαμιών και οι ματ αλουμινένιες μπάρες της οροφής.
Στην κορυφαία έκδοση GT, το νέο Megane Estate διαθέτει διαφορετικό μπροστά προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, αλλά και πίσω διαχύτη με χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης, ενώ προαιρετικά προσφέρονται ζάντες 18 ιντσών.
Επιπλέον, το GT διαθέτει την τεχνολογία 4CONTROL που εξελίχθηκε ειδικά για το νέο Megane Estate, προκειμένου να του προσφέρει -όπως λέει η εταιρεία- «ακριβή και δυναμικό χειρισμό στις στροφές». Πρόκειται για ένα σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης -το πρώτο σε μικρομεσαίο wagon- που υπόσχεται εντονότερες οδηγικές συγκινήσεις. Περισσότερα σε λίγες ημέρες…
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.