Το βιβλίο κατασκευαστή αναφέρει το βάρος ρυμούλκησης που μπορεί να δεχθεί το αυτοκίνητο σε δύο περιπτώσεις. Η πρώτη αφορά στα ρυμουλκούμενα με σύστημα πέδησης και η δεύτερη στα ρυμουλκούμενα χωρίς. Και στις δυο περιπτώσεις, οι προδιαγραφές αυτές αφορούν στις διαστάσεις, στα βάρη και στο σχήμα του ρυμουλκούμενου που πρέπει να τηρούνται πιστά, καθώς η παράβασή τους επιδρά αρνητικά στις επιδόσεις, στην οδική συμπεριφορά, στην κατανάλωση καυσίμου και στα παρεχόμενα επίπεδα ασφαλείας. Για να διαπιστώσετε εάν το όχημα που ρυμουλκείτε είναι ζυγισμένο σωστά, καταφύγετε στον εξής πρακτικό τρόπο: Εάν στην προσπάθεια ανασήκωσης του τρέιλερ και ασφάλισης στον κοτσαδόρο δε χρειαστεί να καταβάλετε ιδιαίτερη προσπάθεια, τότε το τρέιλερ του σκάφους σας είναι σωστά ζυγισμένο. Στην περίπτωση που ανασηκώνεται με ιδιαίτερη ευκολία, τότε αυτό σημαίνει ότι το ρυμουλκούμενο είναι πιο βαρύ στο πίσω μέρος (πισώβαρο). Στην αντίθετη περίπτωση, που το τρέιλερ είναι ασήκωτο (μπροστόβαρο), το βάρος πέφτει στην «χούφτα». Και στις δύο περιπτώσεις, οι κίνδυνοι είναι μεγάλοι.