Το βάρος φόρτωσης του ρυμουλκούμενου οχήματος δεν πρέπει να υπερβαίνει το ωφέλιμο φορτίο που μας δίνει το εργοστάσιο κατασκευής.
Φορτώνουμε το όχημά μας με το βάρος να είναι στον άξονα και όχι εμπρός ή πίσω, για καλύτερη ευστάθεια του οχήματος.
Το βάρος πρέπει να μοιράζεται έτσι στον κοτσαδόρο, ώστε (αν πρόκειται για ρυμουλκούμενο) να μην υπερβαίνει τα αναγραφόμενα κιλά.
Στερεώνουμε καλά το φορτίο, ούτως ώστε να αποφύγουμε ζημιές και μετατόπιση αυτού, με επικίνδυνες ενίοτε συνέπειες.
Η ρυμούλκηση μπορεί να επιφέρει ακόμη και κατά 20% αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου.
Όταν ρυμουλκείτε σε ανώμαλο έδαφος, το ρυμουλκούμενο βάρος πρέπει να μειωθεί 50% και σας συμβουλεύουμε η ταχύτητα να είναι ανάλογη με την κατάσταση του δρόμου (να μη ξεπερνά τα 20 χιλιόμετρα την ώρα).
Ελέγχετε πριν από κάθε διαδρομή τα ηλεκτρικά του ρυμουλκούμενου οχήματος.
Η καλή ορατότητα προς τα πίσω είναι βασική για ένα ασφαλές ταξίδι. Στα πρώτα πράγματα που πρέπει να προσέξει ο οδηγός είναι να προσαρμόσει τους ειδικούς για την περίπτωση καθρέπτες που τοποθετούνται στα μπροστινά φτερά του αυτοκινήτου, ή πάνω στους υπάρχοντες καθρέπτες.