ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Citroen C3 Aircross αναδείχτηκε νικητής στη δοκιμασία του καφέ, συνεπώς και το καλύτερο μικρό SUV στην προσπέλαση εγκάρσιων ανωμαλιών, χάρη στο εξαιρετικό bound-rebound της ανάρτησής του.

Η πολύ καλή φόρτιση και αποφόρτιση των ελατηρίων της ανάρτησης του Crossland X , βοήθησαν ώστε το μοντέλο της Opel, να καταφέρει τη δεύτερη καλύτερη επίδοση.

Το Renault Captur παρά το γεγονός πως η ανάρτησή του δε χαρακτηρίζεται μαλακή, εντούτοις πέτυχε μια πολύ καλή επίδοση στο Test του καφέ.

Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές;

88.246 Επισκέψεις στο άρθρο

Απορροφητικότητα ανάρτησης
Για να μετρήσουμε λοιπόν πόσο απορροφητική είναι η ανάρτηση κάθε αυτοκινήτου, επιλέξαμε να τοποθετήσουμε στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, εκεί δηλαδή που οι αναταράξεις είναι περισσότερες, μια ειδική βάση στην οποία στερεώσαμε ένα γεμάτο ποτήρι με καφέ, με το συνολικό του βάρος να είναι 290 γρ., όπως έδειξε η ηλεκτρονική ζυγαριάς ακριβείας που είχαμε.

Για να τεστάρουμε λοιπόν την ανάρτηση επιλέξαμε ένα ψηλό και φαρδύ σαμαράκι, πάνω από το οποίο περάσαμε με όλα τα μοντέλα της δοκιμής, επιχειρώντας για το καθένα να δούμε σε ποια ταχύτητα δε θα χυθεί ούτε σταγόνα καφέ. Παράλληλα μετρήσαμε πόσο καφέ ρίχνουν τα υπόλοιπα μοντέλα στην κορυφαία επίδοση. 
Τα 11 μοντέλα της δοκιμής κατέγραψαν ταχύτητες από 30,5-42 χλμ./ώρα χωρίς να χύσουν τον καφέ από το ποτήρι.

Info
Για να καταλάβετε την ποσότητα του καφέ που χύθηκε θα σας δώσουμε δύο παραδείγματα. Ένα καπάκι από μπουκάλι νερού περιέχει 7 γρ. καφέ, ενώ ένα σφηνοπότηρο περίπου 35 γρ. καφέ. Δύο σταγόνες πάντως φτάνουν για να λερώσουν τα ρούχα σας…

To Citroen C3 Aircross έκανε την κορυφαία επίδοση με 42 χλμ./ώρα
Την κορυφαία επίδοση των 42,0 χλμ./ώρα πέτυχε το Citroen C3 Aircross, του οποίου η μαλακή ανάρτηση κατάφερε να αποσβέσει την ταλάντωση που προκλήθηκε από το σαμαράκι, επιδεικνύοντας εξαιρετική συμπεριφορά κατά το bound-rebound. 

Εξίσου καλή συμπεριφορά και από το Crossland X, που είχε μικρότερη χρονική διάρκεια στη φάση της φόρτισης-αποφόρτισης, κατά την προσπέλαση του εμποδίου, με το καλό rebound να είναι αυτό που του επέτρεψε να περάσει με 40,5 χλμ./ώρα χωρίς να χύσει σταγόνα. Τρίτη καλύτερη επίδοση αυτή του Renault Captur, με 39,5 χλμ./ώρα, παρά το γεγονός πως η ανάρτησή του δε χαρακτηρίζεται μαλακή. 

Το Hyundai Kona χάρη στην ικανότητά του να φορτίζει την ανάρτηση με ομαλό τρόπο σημείωσε επίδοση σχεδόν ίδια με του Captur (39,0 χλμ./ώρα). Τα πιο fun to drive (με τις καλύτερες επιδόσεις στο Elk Τεστ) Peugeot 2008 και Ford EcoSport είδαν το καφέ να μένει «αλώβητος» στα 38 και 37 χλμ./ώρα αντίστοιχα. 1,5 χλμ./ώρα πιο κάτω το επίσης οδηγοκεντρικό SEAT Arona, με ανάρτηση ρυθμισμένη για πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. Σχεδόν ίδια επίδοση και για το Fiat 500X με 35,0 χλμ./ώρα, ενώ το Dacia Sandero Stepway ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία στα 33,0 χλμ./ώρα. Τέλος τα Kia Stonic και Nissan Juke κράτησαν γεμάτο το ποτήρι στα 32 και 30,5 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας, περάσαμε με όλα τα μοντέλα (εκτός του C3 Aircross) από το σαμαράκι με 42 χλμ./ώρα, την κορυφαία της δοκιμασίας. To δεύτερο καλύτερο Crossland X είδε 14 γρ. καφέ να χύνονται από το ποτήρι, ενώ το Juke κατά το πέρασμα του έχυσε 44 γρ. καφέ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
fiat