ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο Opel Crossland X (φώτο), όπως και στα Citroen C3 Aircross και και Renault Captur τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα.

Μία έξτρα θήκη πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού θα συναντήσουμε στο Ford EcoSport. Μπορείτε να βολέψετε το κινητό σας ή διπλωμένο χάρτη.

Το Kia Stonic διαθέτει πολύ εργονομικό σύστημα ελέγχου του ραδιοφώνου. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για το Kona.

Το εξαιρετικό σύστημα πολυμέσων SYNC 3 της Ford διαθέτει τη δυνατότητα φωνητικών εντολών, οι οποίες ενεργοποιούνται από ένα κουμπί στο τιμόνι.

Ο καλύτερος συνδυασμός οθόνης-συστήματος πολυμέσων ανήκει στο C3 Aircross. ¶μεση απόκριση σε κάθε εντολή και εύκολο λογισμικό.

To Peugeot 2008 διαθέτει βολική θέση οδήγησης, με το κάθισμά του να προσφέρει πολύ καλή πλευρική στήριξη.

Αρκετές διακριτές θέσεις για μικροαντικείμενα στην κονσόλα του Kona, η οποία διαθέτει δύο ορόφους, δύο ρηχές και έξτρα χώρο μέσα στο υποβραχιόνιο.

Τα πίσω καθίσματα του Hyundai Kona αγκαλιάζουν το ανθρώπινο σώμα, χωρίς να βουλιάζουν ή να είναι σκληρά.

To Nissan Juke έχει δύο ποτηροθήκες στην κονσόλα του, ικανές να βολέψουν μεγάλα ποτήρια κρύου καφέ, όσο και μικρά ζεστών ροφημάτων. Αρκετές και οι μικροθήκες, ωστόσο δεν προβλέπεται κάποια μεγάλη θήκη για πιο ογκώδη αντικείμενα.

Στο Opel Crossland X, οι δύο πίσω επιβάτες έχουν θέση για τον καφέ τους στο υποβραχιόνιο.

To C3 Aircross διαθέτει στόρια στα παράθυρα των πίσω επιβατών, στοιχείο που θα εκτιμηθεί δεόντως κυρίως σε ένα ταξίδι.

Το Renault Captur διαθέτει μια έξτρα χειρολαβή για το συνοδηγό πάνω στην κεντρική κονσόλα, καθώς και μια έξτρα θήκη στο ταμπλό.

Το Renault Captur διαθέτει μια έξτρα χειρολαβή για το συνοδηγό πάνω στην κεντρική κονσόλα, καθώς και μια έξτρα θήκη στο ταμπλό.

2 θύρες USB και μία AUX σε σημείο με εύκολη και γρήγορη πρόσβαση θα συναντήσουμε στην κονσόλα του Fiat 500X.

Αρκετά high-tech η κονσόλα του SEAT Arona. Ασύρματη φόρτιση για το κινητό, 2 θύρες USB και μία θέση AUX συνθέτουν το τεχνολογικό παζλ.

Συμπέρασμα

88.244 Επισκέψεις στο άρθρο

Συγκριτικά με τις άλλες δύο κατηγορίες που έχουμε δει αναλυτικά στον τομέα της άνεσης και των παροχών, αυτή των μικρομεσαίων SUV και μικρομεσαίων χάτσμπακ, παρατηρούμε ότι τα μικρά Crossover είναι λίγο πιο λιτά σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά υπάρχει λογική εξήγηση καθώς οι μικρότερες διαστάσεις και κυρίως το πιο μικρό μεταξόνιο περιορίζουν τους χώρους της καμπίνας, συνεπώς και τις δυνατότητες των σχεδιαστών να προσφέρουν περισσότερα «κομφόρ».

Στο θέμα μας βλέπουμε ότι, δεν υπάρχει κάποιο μοντέλο το οποίο ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε αυτόν τον τομέα, καθώς το καθένα εστιάζει σε διαφορετικό πεδίο. Θα βγάζαμε overall νικητή το Ford Ecosport, το οποίο σε όλους τους τομείς παίρνει υψηλό βαθμό, αν είχε και δύο πίσω ποτηροθήκες. Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και με το Hyundai Kona που ξεχωρίζει για τους χώρους που διαθέτει στην κονσόλα. Αρκετό χώρο στην κονσόλα διαθέτει και το Kia Stonic, ωστόσο δεν διαθέτει υποβραχιόνιο για τον οδηγό.

Πολύ φιλόξενα με τους πίσω επιβάτες είναι τα Opel Crossland X (σε αυτό θα προσμετρήσουμε και τους χώρους που είδαμε πριν) και Citroen C3 Aircross. To Captur, παρόλο που διαθέτει πολλές παροχές, χάνει λόγω του μη εργονομικού συστήματος πολυμέσων. Ίδιο πρόβλημα θα συναντήσουμε και στο λιτό Dacia Sandero, αλλά και στο Juke, όπως και την έλλειψη κάποιας μεγάλης θέσης στην κονσόλα. Οι χώροι στην κονσόλα αποτελούν ένα ζήτημα και στο 2008, καθώς οι ποτηροθήκες του δεν είναι πολύ φιλόξενες για μεγάλα ποτήρια καφέ. Βεβαίως διαθέτει εξαιρετικό κάθισμα οδηγού, με πολύ καλή πλευρική στήριξη. Το Arona διαθέτει αρκετό χώρο στην κονσόλα και κυρίως high-tech προφίλ, με στοιχεία όπως ασύρματη φόρτιση κινητού, ενώ τέλος το 500 Χ παρουσιάζεται αρκετά ικανοποιητικό σε όλους τους τομείς.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON