Συγκριτικά με τις άλλες δύο κατηγορίες που έχουμε δει αναλυτικά στον τομέα της άνεσης και των παροχών, αυτή των μικρομεσαίων SUV και μικρομεσαίων χάτσμπακ, παρατηρούμε ότι τα μικρά Crossover είναι λίγο πιο λιτά σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά υπάρχει λογική εξήγηση καθώς οι μικρότερες διαστάσεις και κυρίως το πιο μικρό μεταξόνιο περιορίζουν τους χώρους της καμπίνας, συνεπώς και τις δυνατότητες των σχεδιαστών να προσφέρουν περισσότερα «κομφόρ».
Στο θέμα μας βλέπουμε ότι, δεν υπάρχει κάποιο μοντέλο το οποίο ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε αυτόν τον τομέα, καθώς το καθένα εστιάζει σε διαφορετικό πεδίο. Θα βγάζαμε overall νικητή το Ford Ecosport, το οποίο σε όλους τους τομείς παίρνει υψηλό βαθμό, αν είχε και δύο πίσω ποτηροθήκες. Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και με το Hyundai Kona που ξεχωρίζει για τους χώρους που διαθέτει στην κονσόλα. Αρκετό χώρο στην κονσόλα διαθέτει και το Kia Stonic, ωστόσο δεν διαθέτει υποβραχιόνιο για τον οδηγό.
Πολύ φιλόξενα με τους πίσω επιβάτες είναι τα Opel Crossland X (σε αυτό θα προσμετρήσουμε και τους χώρους που είδαμε πριν) και Citroen C3 Aircross. To Captur, παρόλο που διαθέτει πολλές παροχές, χάνει λόγω του μη εργονομικού συστήματος πολυμέσων. Ίδιο πρόβλημα θα συναντήσουμε και στο λιτό Dacia Sandero, αλλά και στο Juke, όπως και την έλλειψη κάποιας μεγάλης θέσης στην κονσόλα. Οι χώροι στην κονσόλα αποτελούν ένα ζήτημα και στο 2008, καθώς οι ποτηροθήκες του δεν είναι πολύ φιλόξενες για μεγάλα ποτήρια καφέ. Βεβαίως διαθέτει εξαιρετικό κάθισμα οδηγού, με πολύ καλή πλευρική στήριξη. Το Arona διαθέτει αρκετό χώρο στην κονσόλα και κυρίως high-tech προφίλ, με στοιχεία όπως ασύρματη φόρτιση κινητού, ενώ τέλος το 500 Χ παρουσιάζεται αρκετά ικανοποιητικό σε όλους τους τομείς.