Εργονομία: Για τους «καλοπερασάκηδες» vol.2
157.030 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2019)
3 Φωτογραφίες »
VW Tiguan - Τις περισσότερες παροχές θα τις βρούμε στο VW Tiguan, το οποίο πίσω διαθέτει τραπεζάκια, θέση για περιοδικό ανάμεσα στο κάθισμα και τις πόρτες, πίσω αεραγωγούς και διπλή ποτηροθήκη.
Η ευχάριστη και άνετη παραμονή μέσα στο αυτοκίνητο εξαρτάται άμεσα από παράγοντες όπως η εργονομία και οι έξτρα παροχές που μπορεί να έχουν οι επιβάτες της καμπίνας.
Πολύ σημαντικό στοιχείο για παράδειγμα είναι η ποιότητα των καθισμάτων, αν στηρίζουν καλά το σώμα μας και κατά πόσο μπορούμε να τα ρυθμίσουμε. Φυσικά εξίσου σημαντικό είναι το περιβάλλον της καμπίνας να προσφέρει θέσεις, ώστε να ακουμπήσετε το τηλέφωνο ή το πορτοφόλι σας, καθώς και ό,τι άλλο μικροαντικείμενο έχετε, αλλά και κατά πόσο εργονομικό είναι το εσωτερικό, το οποίο πλέον κατά κύριο λόγο ορίζεται από τις λειτουργίες που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων, καθώς και η ευκολία στο χειρισμό του.
Στο συγκεκριμένο τομέα φυσικά υπάρχουν κι στοιχεία που δεν μετριούνται αριθμητικά, ενώ πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν οι προσωπικές ανάγκες ή προτιμήσεις του καθενός. Διαφορετικά στοιχεία θα εξετάσει κάποιος που έχει παιδιά και διαφορετικά κάποιος που σπάνια φιλοξενεί επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Εμείς συνολικά εξετάζουμε 15 διαφορετικούς τομείς, τους οποίους μπορείτε να δείτε συγκεντρωτικά στον πίνακα πίσω.
3 Φωτογραφίες »
Mercedes GLA - Τα όσο πρέπει σκληρά και άκρως βολικά παράλληλα καθίσματα της Mercedes GLA, εξασφαλίζουν μια άνετη διαμονή στους πίσω επιβάτες.
Πολύ σημαντικό στοιχείο για παράδειγμα είναι η ποιότητα των καθισμάτων, αν στηρίζουν καλά το σώμα μας και κατά πόσο μπορούμε να τα ρυθμίσουμε. Φυσικά εξίσου σημαντικό είναι το περιβάλλον της καμπίνας να προσφέρει θέσεις, ώστε να ακουμπήσετε το τηλέφωνο ή το πορτοφόλι σας, καθώς και ό,τι άλλο μικροαντικείμενο έχετε, αλλά και κατά πόσο εργονομικό είναι το εσωτερικό, το οποίο πλέον κατά κύριο λόγο ορίζεται από τις λειτουργίες που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων, καθώς και η ευκολία στο χειρισμό του.
Στο συγκεκριμένο τομέα φυσικά υπάρχουν κι στοιχεία που δεν μετριούνται αριθμητικά, ενώ πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν οι προσωπικές ανάγκες ή προτιμήσεις του καθενός. Διαφορετικά στοιχεία θα εξετάσει κάποιος που έχει παιδιά και διαφορετικά κάποιος που σπάνια φιλοξενεί επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Εμείς συνολικά εξετάζουμε 15 διαφορετικούς τομείς, τους οποίους μπορείτε να δείτε συγκεντρωτικά στον πίνακα πίσω.
Σελίδα 1 | Mega Test άνεσης σε 17 μικρομεσαία SUV |
Σελίδα 2 | Εργονομία: Για τους «καλοπερασάκηδες» vol.2 |
Σελίδα 3 | Ποιο είναι το πιο εργονομικό; |
Σελίδα 4 | Ανάρτηση |
Σελίδα 5 | Τα πιο ευρύχωρα μικρομεσαία SUV |
Σελίδα 6 | Jeep Compass, VW Tiguan και Peugeot 3008 τα πιο ήσυχα |
Πιστεύω ότι όλα περνάνε με επιτυχία το τεστ θορύβου. Μέχρι 70-71 δεν είναι πολύς ο θόρυβος. Σημασία βέβαια έχουν και η ευρυχωρία και η άνετη ανάρτηση . Πέρα απ' τα αντικειμενικά, η άνεση επηρεάζεται και απο το τι ασχολείται κανείς την ώρα που οδηγεί για να νιώθει καλα.. Π.χ. μουσική, κουβέντα, τοπιο...