Ποιο είναι το πιο εργονομικό;
157.031 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2019)
8 Φωτογραφίες »
SEAT Ateca - Ικανοποιητικός ο εκμεταλλεύσιμος χορός στην κεντρική κονσόλα του SEAT Ateca. Στα συν οι αρκετές διακριτές του θέσεις.
Με 18 μοντέλα στο ζύγι είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιο ιδιαίτερα από τα υπόλοιπα.
Σαν αίσθηση πάντως οι πιο premium επιλογές, προσφέρουν ένα μεγαλύτερο αίσθημα απόλαυσης, καθώς έχουν τα πιο βολικά και ποιοτικά καθίσματα. Η Mercedes GLA έχει πιο οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά και θα βολέψει περισσότερο τον οδηγό, χάρη στα εξαιρετικά καθίσματα και τις πολλαπλές ρυθμίσεις που διαθέτουν. Το Volvo XC40, σου δίνει την εντύπωση πως όσες ώρες και να κάτσεις στα καθίσματά του θα βγεις ατσαλάκωτος, ενώ διαθέτει και έξυπνες λύσεις, όπως το καλαθάκι σκουπιδιών στην κεντρική κονσόλα. Στα συν του και η οθόνη αφής του. Εξαιρετική οθόνη και multimedia διαθέτει και το DS7 Crossback, σε συνδυασμό με τη σχεδίασή του, δίνει ένα αίσθημα ανώτερης πολυτέλειας.
Το σύστημα multimedia, καθώς επίσης και τον τεράστιο αποθηκευτικό χώρο στην κονσόλα θα τα συναντήσουμε και στο συγγενές Peugeot 3008, το οποίο είναι αρκετό φιλόξενο προς όλους τους επιβάτες. Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και για το «ομόσταυλο» Opel Grandland X.
Τις περισσότερες παροχές πάντως θα τις βρούμε στο VW Tiguan, το οποίο ειδικά οι πίσω επιβάτες θα το εκτιμήσουν δεόντως, αφού είναι το μοναδικό που διαθέτει τραπεζάκια στην πλάτη των μπροστά καθισμάτων. Εξαιρετικό το σύστημα infotainment του, με πολύ καλή οθόνη και εύκολο χειρισμό. Τα συγγενικά Κaroq και Ateca, διαθέτουν επίσης πολλά κομφόρ για τους πίσω, όπως οι αεραγωγοί και η διπλή ποτηροθήκη, ενώ έχουν δανειστεί και το σύστημα πολυμέσων του γερμανικού μοντέλου. Αρκετά καλά και τα καθίσματά τους, όπως και αυτά των Kadjar, Eclipse Cross και Qashqai. Ένα κλικ πιο βολικά είναι τα καθίσματα του Ford Kuga, το οποίο διαθέτει και ικανοποιητικούς χώρους για μικροαντικείμενα.
Θέσεις διαθέτει πολλές και το HR-V, όμως η μεγαλύτερη εξ αυτών είναι κάπως δυσπρόσιτη (κάτω από την κονσόλα). Τέλος, πιο σπαρτιάτικη είναι η λογική που ακολουθούν στην καμπίνα τους τα Toyota CH-R (από άποψη παροχών μόνο, γιατί ποιοτικά βρίσκεται σε ψηλά στάνταρ), Suzuki S-Cross και Dacia Duster.
8 Φωτογραφίες »
Jeep Compass - Εύκολος ο χειρισμός στο ραδιόφωνο του Jeep Compass. Η οθόνη έχει καλή απόκριση με απλές εντολές.
Σαν αίσθηση πάντως οι πιο premium επιλογές, προσφέρουν ένα μεγαλύτερο αίσθημα απόλαυσης, καθώς έχουν τα πιο βολικά και ποιοτικά καθίσματα. Η Mercedes GLA έχει πιο οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά και θα βολέψει περισσότερο τον οδηγό, χάρη στα εξαιρετικά καθίσματα και τις πολλαπλές ρυθμίσεις που διαθέτουν. Το Volvo XC40, σου δίνει την εντύπωση πως όσες ώρες και να κάτσεις στα καθίσματά του θα βγεις ατσαλάκωτος, ενώ διαθέτει και έξυπνες λύσεις, όπως το καλαθάκι σκουπιδιών στην κεντρική κονσόλα. Στα συν του και η οθόνη αφής του. Εξαιρετική οθόνη και multimedia διαθέτει και το DS7 Crossback, σε συνδυασμό με τη σχεδίασή του, δίνει ένα αίσθημα ανώτερης πολυτέλειας.
Το σύστημα multimedia, καθώς επίσης και τον τεράστιο αποθηκευτικό χώρο στην κονσόλα θα τα συναντήσουμε και στο συγγενές Peugeot 3008, το οποίο είναι αρκετό φιλόξενο προς όλους τους επιβάτες. Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και για το «ομόσταυλο» Opel Grandland X.
Τις περισσότερες παροχές πάντως θα τις βρούμε στο VW Tiguan, το οποίο ειδικά οι πίσω επιβάτες θα το εκτιμήσουν δεόντως, αφού είναι το μοναδικό που διαθέτει τραπεζάκια στην πλάτη των μπροστά καθισμάτων. Εξαιρετικό το σύστημα infotainment του, με πολύ καλή οθόνη και εύκολο χειρισμό. Τα συγγενικά Κaroq και Ateca, διαθέτουν επίσης πολλά κομφόρ για τους πίσω, όπως οι αεραγωγοί και η διπλή ποτηροθήκη, ενώ έχουν δανειστεί και το σύστημα πολυμέσων του γερμανικού μοντέλου. Αρκετά καλά και τα καθίσματά τους, όπως και αυτά των Kadjar, Eclipse Cross και Qashqai. Ένα κλικ πιο βολικά είναι τα καθίσματα του Ford Kuga, το οποίο διαθέτει και ικανοποιητικούς χώρους για μικροαντικείμενα.
Θέσεις διαθέτει πολλές και το HR-V, όμως η μεγαλύτερη εξ αυτών είναι κάπως δυσπρόσιτη (κάτω από την κονσόλα). Τέλος, πιο σπαρτιάτικη είναι η λογική που ακολουθούν στην καμπίνα τους τα Toyota CH-R (από άποψη παροχών μόνο, γιατί ποιοτικά βρίσκεται σε ψηλά στάνταρ), Suzuki S-Cross και Dacia Duster.
Σελίδα 1 | Mega Test άνεσης σε 17 μικρομεσαία SUV |
Σελίδα 2 | Εργονομία: Για τους «καλοπερασάκηδες» vol.2 |
Σελίδα 3 | Ποιο είναι το πιο εργονομικό; |
Σελίδα 4 | Ανάρτηση |
Σελίδα 5 | Τα πιο ευρύχωρα μικρομεσαία SUV |
Σελίδα 6 | Jeep Compass, VW Tiguan και Peugeot 3008 τα πιο ήσυχα |
Πιστεύω ότι όλα περνάνε με επιτυχία το τεστ θορύβου. Μέχρι 70-71 δεν είναι πολύς ο θόρυβος. Σημασία βέβαια έχουν και η ευρυχωρία και η άνετη ανάρτηση . Πέρα απ' τα αντικειμενικά, η άνεση επηρεάζεται και απο το τι ασχολείται κανείς την ώρα που οδηγεί για να νιώθει καλα.. Π.χ. μουσική, κουβέντα, τοπιο...