Δείτε ποια είναι τα 5 πιο οικονομικά βενζινοκίνητα SUV σε κατανάλωση, σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη στο δρόμο.
5 SUV πρωταθλητές κατανάλωσης
71.159 Επισκέψεις στο άρθρο
Και crossover και βενζίνη και με χαμηλή κατανάλωση. Πρωτιά για το υβριδικό C-HR με 5,4 λτ/100χλμ, ακολουθούν C4 Cactus, Ford EcoSport, Ateca και Peugeot 3008, με κατανάλωση κάτω από 6,8 λίτρα.
Και crossover και βενζίνη και με χαμηλή κατανάλωση
Τα crossover έχουν κερδίσει το αγοραστικό κοινό, αφου προσφέρουν την άνεση και την ευρυχωρία ενός hatchback, αλλά έχοντας μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος βοηθούν τις αποδράσεις από την γκρίζα καθημερινότητα. Κάποτε ήταν υπόλογα για την αυξημένη τους κατανάλωση, ειδικά στις εκδόσεις βενζίνης. Σήμερα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει. Αυτά είναι τα 5 πιο οικονομικά βενζινοκίνητα crossover, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, που καίνε λιγότερα και από συμβατικά μοντέλα!
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
@Φίλιππος ΕΙναι οντως ανεκδοτο τετοιες μηχανες για τετοια αυτοκινητα,αλλα ποσοι απο τους αγοραστες θα πανε για offroading??Κανεις πιστευω...
Suv?