Μικρά αυτοκίνητα και SUV κυριαρχούν στην αγορά χρονομίσθωσης – leasing
Τα ηλεκτρικά μοντέλα, κερδίζουν έδαφος παρότι προσφέρονται ακριβά στο leasing
Πολυτελή (όπως της Mercedes-Benz) & Premium μοντέλα κερδίζουν μερίδια
Οι πωλήσεις MPV και sports παραμένουν περιορισμένες.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Με το κλείσιμο του 12μήνου, ρίχνουμε μια ματιά στην αγορά των εταιρικών πωλήσεων αυτοκινήτων μέσω χρονομίσθωσης (leasing), η οποία παρουσιάζει ενδιαφέροντα δεδομένα.
Βλέπουμε ποια μοντέλα κατέκτησαν (ή «σπρώχτηκαν» μέσω καλών συμφωνιών, μαζικά, στις εταιρικές πωλήσεις) τις 2 πρώτες θέσεις σε κάθε κατηγορία (segment).
Mπορούμε να δούνε ήδη υφιστάμενες τάσεις, όπως η κυριαρχία των μικρών αυτοκινήτων (οικονομικά αυτοκίνητα που δίνουν λύσεις για πολλά χιλιόμετρα στην πόλη π.χ. πωλητές, merchadisers κλπ) και των SUV. Μικρά μοντέλα όπως τα Fiat Panda και KIA Picanto κυριαρχούν στην κατηγορία Α, ενώ μικρά SUV, όπως το Toyota AYGO X, βρίσκονται στην κορυφή στην κατηγορία A-SUV.
Eπίσης μπορούμε να δούμε μια αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρικά μοντέλα (παρότι ακόμη οι εταιρείες leasing τα μισθώνουν πανάκριβα αφού για 4 χρόνια μίσθωμα ζητάνε όσα κάνει στην λιανική του το ηλεκτρικό, λόγω της ακαθόριστης -ακόμη- γι αυτές, μεταπωλητικής τους αξίας ως μεταχειρισμένου). Το Tesla Model 3 στην κατηγορία D και το Mercedes EQE στην κατηγορία E δείχνουν μια δυναμική των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (το Tesla κατέλαβε το 43,7% των πωλήσεων στην κατηγορία D).
Και μια αυξημένη ζήτηση για πολυτελή οχήματα, μπορεί να επισημανθεί. Μα ας δούμε στον πίνακα που ακολουθεί το Top-2 των μοντέλων σε κάθε segment (για το 12μηνο που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο).
Κατηγορία (Segment) | Μάρκα | Μάρκα | Πωληθέντα | % |
---|---|---|---|---|
Α | FIAT | PANDA | 3196 | 55 |
Α | FIAT | 500 | 1117 | 19 |
A-SUV | TOYOTA | AYGO X | 1277 | 51 |
A-SUV | SUZUKI | IGNIS | 1226 | 49 |
B | CITROEN/DS | C3 | 3890 | 19 |
B | TOYOTA | YARIS | 3101 | 15 |
B-SUV | PEUGEOT | 2008 | 3221 | 17 |
B-SUV | TOYOTA | YARIS CROSS | 2484 | 13 |
C | BMW | 1-SERIES | 848 | 15 |
C | AUDI | A3 | 814 | 14 |
C-SUV | BMW | X1-SERIES | 2276 | 16 |
C-SUV | TOYOTA | C-HR | 1143 | 7,9 |
D | TESLA | MODEL 3 | 545 | 44 |
D | SKODA | OCTAVIA | 179 | 14 |
D-SUV | VOLVO | XC60 | 507 | 12 |
D-SUV | MERCEDES | GLC-SERIES | 453 | 11 |
E | MERCEDES | E-SERIES | 49 | 58 |
E | MERCEDES | EQE | 14 | 17 |
F-G | BMW | 5-SERIES | 29 | 23 |
F-G | PORSCHE | TAYCAN | 22 | 18 |
F-G-SUV | VOLVO | XC90 | 94 | 32 |
F-G-SUV | LAND ROVER | RANGE ROVER | 70 | 24 |
MPV-M/COMBI | TOYOTA | PROACE CITY VERSO | 273 | 23 |
MPV-M/COMBI | MERCEDES | VITO | 112 | 9,5 |
SPORTS | MINI | MINI CABRIO | 45 | 42 |
SPORTS | MAZDA | MX-5 | 23 | 21 |
Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα, πιστεύετε πως θα χαμηλώσει το κόστος τους και στις προσφορές Leasing – χρονομίσθωσης 4ετίας των εταιρειών ή όχι; Εσείς τι λέτε;