Η αδυναμία διαχείρισης των ρύπων των diesel με οικονομοτεχνικά βιώσιμο τρόπο, καθώς και η εξέλιξη της τεχνολογίας της αναπνοής των κινητήρων, επιτρέπουν στους σύγχρονους βενζινοκινητήρες να έχουν το πάνω χέρι την στιγμή που μιλάμε. Το timing των Renault-Mercedes δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Η συνεργασία των Mercedes-Benz και Renault στον τομέα των κινητήρων δεν ξεκινά τώρα, αφού υπάρχει επιτυχημένη εμπειρία εδώ και χρόνια σε mainstream κινητήρες πετρελαίου 1,5 και 1,6 λτ. καθώς και σε μικρούς 900ρηδες και 1.000ρηδες βενζίνης. Φυσικά, η «κοινοπραξία» Renault & Mercedes-Benz, όπως και οι υπόλοιποι μείζονες κατασκευαστές, έχουν καταλάβει ότι τα κουκιά των diesel είναι μετρημένα και ορθά έχουν επιλέξει να εξελίξουν σύγχρονους κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι θα αντέξουν περισσότερο από τους diesel, πριν την ολοκληρωτική και αναπόφευκτη επικράτηση των ηλεκτρικών μηχανών.
Η νέα Mercedes A-Class είναι το πρώτο μοντέλο που παρουσιάστηκε με αυτόν τον κινητήρα.