Για πρώτη φορά είδαμε τον κινητήρα που λάνσαρε την τεχνολογία CVVD κάτω από το καπό του Hyundai Sonata, ενώ στη συνέχεια μπήκε στην γκάμα κινητήρων πολλών ακόμα μοντέλων.
Ξέρετε ότι:
64.059 Επισκέψεις στο άρθρο
Στο παρελθόν η Hyundai είχε υποβάλει αίτηση για δύο διπλώματα ευρεσιτεχνίας σχετικά με την τεχνολογία CVVD, μία το 2011 και μία το 2015.
Ο Smartstream G1.6 T-GDi διαθέτει ένα ισχυρό σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, με την έγχυση του καυσίμου να γίνεται στα 350 bar, αντί για τα 250 του προηγούμενου T-GDi κινητήρα μειώνοντας την τριβή κατά 34%.
Πλέον υπάρχουν 3 κινητήρες της Hyundai χωρητικότητας 1,0 λτ., 1,5 λτ. και 1,6 λτ. στην γκάμα με ονομαστική ισχύ από 100 έως και 204 άλογα.
Πέρα από τα μοντέλα της Hyundai, στο άμεσο μέλλον θα συναντάμε αυτή την τεχνολογία και σε κινητήρες της Kia.
Καλό νέο αλλά η ουσία είναι να το δούμε σε 'καθημερινά' μοντέλα όπου η Hyundai έχει μείνει πίσω - ούτε επιδόσεις, ούτε ραφινάρισμα ούτε οικονομία σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
@YS από ότι διάβασα στο άρθρο υπάρχει στα περισσότερα μοντελα που κυκλοφορουν τωρα. Δεν εχει τυχει να οδηγήσω καποιο απο τα νέα Hyundai αλλά και μεσα στο site τους που μπήκα αναφέρουν στα τεχνικά ποια μοτερ έχουν αυτη την τεχνολογία.
Καλό νέο αλλά η ουσία είναι να το δούμε σε 'καθημερινά' μοντέλα όπου η Hyundai έχει μείνει πίσω - ούτε επιδόσεις, ούτε ραφινάρισμα ούτε οικονομία σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
@YS από ότι διάβασα στο άρθρο υπάρχει στα περισσότερα μοντελα που κυκλοφορουν τωρα. Δεν εχει τυχει να οδηγήσω καποιο απο τα νέα Hyundai αλλά και μεσα στο site τους που μπήκα αναφέρουν στα τεχνικά ποια μοτερ έχουν αυτη την τεχνολογία.
@monacular ή όπως αλλιώς σε λένε,άσε μας με τα ψιουμταο βαρςθηκαμε