Το πλαίσιο του συμβατικού Yaris δεν είχε σχεδιαστεί με προοπτική υπάρξεως τετρακίνησης αλλά ούτε και ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης. Το GR Yaris διαθέτει αμφότερα τα ανωτέρω αναφερθέντα χαρακτηριστικά. Αποτέλεσμα αυτών είναι το πλαίσιο να είναι βαρύτατα τροποποιημένο σε σχέση με του «πολιτικού» Yaris και επί της ουσίας αποτελεί ένα υβρίδιο μεταξύ πλατφόρμας GA-B για το εμπρός μέρος και GA-C για το πίσω. Το αμάξωμα για λόγους διατήρησης του βάρους αλλά και βελτίωσης των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος, διαθέτει σε διάφορα σημεία του ελαφρά ορυκτά μέταλλα με το καπό και τις πόρτες να είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο, ενώ η οροφή του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ίνες άνθρακα! Τέλος, για λόγους μείωσης του βάρους αλλά και αύξησης της ακαμψίας, το GR Yaris είναι αποκλειστικά τρίθυρο σε αντίθεση με τα καθημερινά Yaris που είναι αποκλειστικά πεντάθυρα.
Σε ότι αφορά την ανάρτηση, αυτή είναι πλήρως ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς με την εμπρόσθια να αποτελείται από τυπικά για εγκάρσια διάταξη κινητήρα, γόνατα McPherson με ψαλίδια για την κατώτερη άρθρωση των τροχών, ενώ πίσω χρησιμοποιείται ότι καλύτερο υπάρχει στην αρχιτεκτονική των αναρτήσεων, δηλαδή διπλά ψαλίδια. Τέλος, η δίαιτα που έχει υποστεί το πλαίσιο έχει συγκρατήσει το βάρος στα 1280 κιλά παρά την ύπαρξη τετρακίνησης.