Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το αυτοκίνητο είναι καθ όλα έτοιμο και αυτή την περίοδο βρίσκεται στις απαραίτητες αλλά και τελειωτικές δοκιμές σε ακραίες καιρικές συνθήκες, προκειμένου να είναι έτοιμο για την πρεμιέρα του, αργότερα μέσα στο χρόνο. Όταν το T-Roc κάμπριο έρθει, θα μας συστηθεί ως η τρίτη έκδοση του SUV της Volkswagen, ακλουθώντας το 5θυρο μοντέλο, αλλά και την πιο ισχυρή έκδοση «R», που παρουσιάστηκε πλήρως στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Στο εμπρόσθιο μέρος το T-Roc (κάμπριο) θα υιοθετήσει παρόμοιο στυλ με το «κανονικό» T-Roc, ωστόσο στο πίσω μέρος οι αλλαγές θα είναι ορατές, με την γραμμή οροφής να θυμίζει σε μεγάλο βαθμό αυτή της προηγούμενης γενιάς του Golf Cabriolet. Ωστόσο η οροφή δεν θα είναι η μόνη διαφορά σε σύγκριση με το 5θυρο. Τα πλαίσια των θυρών θα είναι μεγαλύτερα προκειμένου να διευκολύνουν την είσοδο των επιβατών στις πίσω θέσεις.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι να δούμε το βάρος που θα έχει η ανοιχτή επιλογή του SUV, καθώς οι κατασκευαστές ενισχύουν περιοχές όπως τα πλαϊνά και το πλαίσιο του παρμπρίζ για να αντισταθμίσουν τη χαμένη ακαμψία.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες το T-Roc Cabriolet θα προσφερθεί με παρόμοια γκάμα υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων και (πιθανώς) κινητήρων ντίζελ, ενώ να σημειωθεί πως θα κατασκευαστεί από το δεύτερο εξάμηνο του 2020 στο εργοστάσιο του Osnabruck στη Γερμανία. Το εργοστάσιο κατασκεύαζε προηγουμένως το VW Golf Cabriolet και αυτή τη στιγμή εργάζεται πάνω στο Tiguan.