Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσα χλμ. πρέπει να έχει ένα μεταχειρισμένο για να θεωρούνται πολλά;

(16/3/2024)
Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα: Πόσα χιλιόμετρα είναι πολλά για ένα μεταχειρισμένο;

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα: Πόσα χιλιόμετρα είναι πολλά για ένα μεταχειρισμένο;

- Βρήκες μεταχειρισμένο με 120.000 χιλιόμετρα και το θεωρείς ευκαιρία
- Ρωτάς τους φίλους «γνώστες» αν είναι πολλά ή λίγα, όμως δεν παίρνεις ξεκάθαρη απάντηση
- Εξαρτάται από την προϊστορία του μοντέλου και την αξιοπιστία της μάρκας
- Και πάλι κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό & εξαρτάται από την χρήση του προηγούμενου ιδιοκτήτη

Παίζει ρόλο αν είναι ευρωπαϊκό ή ασιάτικο;

Σίγουρα κάποια στιγμή στη ζωή μας, είτε εμείς ή κάποιος δικός μας άνθρωπος θα μπει στη διαδικασία να ψάξει να αγοράσει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Και τι κοιτάς πρώτο (ή έστω από τα πρώτα) σε ένα μεταχειρισμένο; Μα φυσικά πόσα χιλιόμετρα έχει στο οδόμετρο.

Υπάρχουν πολλές πραγματικές ιστορίες για «γυρισμένα» χιλιόμετρα στο κοντέρ, ειδικά όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο εισαγωγής από κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα, όμως και πάλι το πόσα χιλιόμετρα γράφει στο καντράν, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να αποφασίσει κάποιος αν θα το αγοράσει ή όχι, ενώ πλέον υπάρχουν τρόποι να σιγουρευτεί ότι τα χιλιόμετρα αυτά είναι πραγματικά ή όχι.

Όμως, τελικά, πόσα διανυθέντα χιλιόμετρα θεωρούνται πολλά για ένα μεταχειρισμένο ώστε να το αποφύγεις ή λίγα ώστε να το θεωρήσεις... κελεπούρι;

Εδώ οι απόψεις διίστανται. Αλλος θα σου πει πως αν έχει κάτω από 80-100.000 χιλιόμετρα είναι «άστρωτο», άλλοι πάλι θα πουν ότι και με 150-180.000 χλμ. είναι στα μισά της ζωής του ενώ υπάρχουν και αυτοί που αγνοούν τελείως την ένδειξη του οδόμετρου. Και αυτά ισχύουν για τα βενζινοκίνητα, καθώς για τα diesel, τα νούμερα μεγαλώνουν και άλλο. Πόσοι από εμάς δεν έχουμε δει ταξί με πάνω από εκατομμύριο χιλιόμετρα που έχουν τερματίσει το οδόμετρο τουλάχιστον μια φορά;

Υπάρχουν όμως και οι πιο... «ειδικοί»! Μιλάμε είτε για πραγματικούς γνώστες, είτε για «κολλημένους» με μια μάρκα ή μια χώρα προέλευσης. Για παράδειγμα υπάρχει η κοινά αποδεκτή άποψη πως τα ιαπωνικά ή κορεάτικα είναι σωστοί… χιλιομετροφάγοι. Ένα Toyota Corolla 20ετίας με 300.000 χλμ., ή ένα Hyundai Atos με 250.000 χλμ., είναι σαν τους... 30άρηδες, έχουν δηλαδή πολλά ψωμιά ακόμα μπροστά τους.

Από την άλλη άποψη, υπάρχουν χώρες προέλευσης με λιγότερους «οπαδούς» όσον αφορά την αντοχή τους στα πολλά χιλιόμετρα. Ένα παράδειγμα είναι τα γερμανικά. Όσοι τα λατρεύουν, συνήθως το κάνουν για την στιβαρή κατασκευή και το πάτημά τους στο δρόμο, ή για τα… γκάζια που κρύβουν κάτω από το καπό τους και την ποιότητα/ησυχία στην καμπίνα τους. Και παρότι υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις για κάθε μάρκα, σίγουρα αν ρωτήσει ένας «μη γνώστης» ποιο να διαλέξει ανάμεσα σε ένα VW Polo 10ετίας με 120.000 χλμ. και ένα Toyota Yaris με 200.000 χλμ., τότε λίγοι θα προτείνουν την γερμανική επιλογή. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως ένας «μη γνώστης» ζητά σιγουριά και ευκολία και όχι γκάζια ή κυρίλα.

Εσύ, όμως, στα πόσα χιλιόμετρα θεωρείς πως ένα μεταχειρισμένο έχει φάει τα ψωμιά του; Επηρεάζεται αυτό το νούμερο από το αν είναι γερμανικό ή ιαπωνικό; Ή τελικά πιστεύεις πως κάθε μάρκα έχει τα διαμάντια και τα μαύρα πρόβατά της;

FORD
VW