ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Tέλος στο downsizing;

10.322 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2020)

Η τελευταία δεκαετία χαρακτηρίστηκε από δραματική μείωση στην χωρητικότητα των μοτέρ, ωστόσο φαίνεται πως οι εταιρείες θα κληθούν σύντομα να φτιάξουν μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες λόγω μιας νέας εξέλιξης. Διαβάστε αναλυτικά.


Με κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού θα εξοπλίζεται η νέα 911, καθώς, όπως αποκαλύπτει η Porsche, τα νέα όρια εκπομπών ρύπων που θα εφαρμοστούν από το 2026 θα ωθήσουν τις περισσότερες εταιρίες προς αυτή την κατεύθυνση.

Αν και το downsizing είχε την τιμητική του την τελευταία δεκαετία γιατί οι εταιρείες προσπαθούσαν να ρίξουν την κατανάλωση καυσίμου και να μειώσουν δραστικά τις εκπομπές ρύπων που παράγουν τα μοντέλα τους, φαίνεται πως η τακτική αυτή στην κατασκευή κινητήρων θα αποτελέσει παρελθόν. Ο λόγος είναι ότι, σύμφωνα με το στέλεχος της Porsche, κ. Frank-Steffen Walliser, οι νέοι κανονισμοί που θα θεσπιστούν, θα βάζουν όριο στο πόσα άλογα θα μπορούν να «βγουν» από κάθε κινητήρα ανάλογα με την χωρητικότητά του.

Ο Walliser δήλωσε: «Το 2026 θα έρθει επόμενο κύμα κανονισμών. Θα είναι οι πιο σκληροί και θα αφορούν όλο τον κόσμο .Θα δούμε μια μεγάλες αλλαγές γιατί θα σημάνει την επιστροφή μεγαλύτερων σε χωρητικότητα κινητήρων και την κατασκευή καινούριων μοτέρ. Περιμένω πως οι νέοι κινητήρες θα έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα κατά 20%. Πολλοί κατασκευαστές που είχαν 4κύλινδρα μοτέρ θα φτιάξουν 6κύλινδρους κινητήρες και αυτοί που έχουν 6κύλινδρους θα φτιάξουν 8κύλινδρους».

Οι εταιρείες θα κληθούν θα επιλέξουν ποιο μονοπάτι θα ακολουθήσουν. Το πρώτο είναι αυτό που θα επιλέξει η Porsche και περιλαμβάνει την αύξηση της χωρητικότητας των μοτέρ και την χρήση πολλαπλών καταλυτών για να κρατηθούν σε χαμηλά επίπεδα οι εκπομπές ρύπωv. Το δεύτερο μονοπάτι είναι η κάθετη μείωση της ισχύος των κινητήρων, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο.

Εσείς ποιον δρόμο θα επιλέγατε;
 

FORD
TURANZA 6 DOKIMH