Σε κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες αποκαλύπτουμε το νέο 5πορτο ΜΙΝΙ, που θα κάνει ντεμπούτο σε ένα από τα επόμενα Σαλόνια και θα λανσαριστεί μέχρι το τέλος του έτους.
Τέλος του 2014 το νέο 5θυρο MINI
7.641 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2014)
Η ΜΙΝΙ θα παρουσιάσει μέσα στο 2014 το νέο 5θυρο ΜΙΝΙ –για πρώτη φορά στην ιστορία του- που θα πατά στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα UKL, ενώ θα φέρει 3κύλινδρα 1,5 λτ. μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου.
Σε νέες αποκλειστικές, κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε, αποκαλύπτουμε το νέο 5πορτο ΜΙΝΙ, το οποίο –κατά τις πληροφορίες μας- θα κάνει ντεμπούτο σε ένα από τα επόμενα Σαλόνια Αυτοκινήτου και θα λανσαριστεί μέχρι το τέλος του έτους, το πολύ αρχές του 2015.
Σχεδιαστικά, από τις εικόνες διακρίνουμε ότι οι μπροστινές πόρτες έχουν μικρύνει για να «χωρέσουν» και οι δύο νέες πίσω πόρτες, ενώ φαίνεται ότι με το 5θυρο αμάξωμα το νέο ΜΙΝΙ θα αποκτήσει περισσότερη άνεση –κυρίως για τους πίσω επιβάτες- αλλά ταυτόχρονα και μεγαλύτερη πρακτικότητα.
Όσον αφορά την πλατφόρμα του μοντέλου, αυτή είναι η νέα προσθιοκίνητη UKL, που φέρει και το 3θυρο μοντέλο – ενώ επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλεονεκτήματα της εν λόγω πλατφόρμας συγκαταλέγονται η ελάττωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου και η μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος.
Μηχανικά τώρα και η 5θυρη έκδοση θα φέρει τα ίδια μοτέρ με τονέο MINI και πιο συγκεκριμένα τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm ροπής, τον 1,5 λτ. diesel με 115 ίππους και 270 Nm ροπής, ενώ αργότερα και στην 5θυρη έκδοση –πιθανότατα- θα δούμε έναν νέο 1.200άρη βενζίνης και έναν νέο 1.500άρη diesel.
Τέλος, σχετικά με την έκδοση S, αυτή θα υπάρξει και στην 5θυρη εκδοχή και θα εφοδιάζεται με το 2λιτρο turbo μοτέρ των 189 ίππων.
Η 5θυρη έκδοση θα φέρει τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα των 136 ίππων και 230 Nm ροπής και τον 1,5 λτ. diesel με 115 ίππους και 270 Nm ροπής (κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά, επεξεργασμένη εικόνα).