Την βοήθεια των εργαζόμενών της για να παραδώσει 30.000 νέα αυτοκίνητα στους νέους τους κατόχους ζήτησε η Tesla.
Όσο φημισμένη είναι η Tesla για την ηλεκτρική της τεχνολογία άλλο τόσο είναι γνωστή για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει συχνά με τις παραδόσεις των νέων αυτοκινήτων της στους πελάτες της.
Αυτή την φορά, στο φως της δημοσιότητας ήρθε ένα e-mail που έστειλε ο αντιπρόεδρος της μάρκας Sanjay Shah στους εργαζόμενους της μάρκας, προσκαλώντας τους να βοηθήσουν αφιλοκερδώς την εταιρεία με τις παραδόσεις των νέων μοντέλων. Το e-mail έλεγε σε ένα σημείο: «Θέλουμε την βοήθειά σας στο να μεγαλώσουμε την λίστα εθελοντών μας. Πρέπει να παραδώσουμε 30.000 αυτοκίνητα μέσα στις επόμενες 15 μέρες».
Ένας εργαζόμενος της μάρκας ισχυρίστηκε ότι πήρε ένα νέο Tesla και το οδήγησε για τρεις ώρες για να το παραδώσει στο νέο του ιδιοκτήτη και πήρε Uber για να γυρίσει πίσω, με την εταιρεία να πληρώνει για όλα τα έξοδα του. Ο ίδιος είπε: «Όλοι βάζουμε ένα χεράκι γιατί θέλουμε να επιτύχει η εταιρεία. Το κάναμε και για να μην χάσουμε τις θέσεις εργασίας μας και για την εταιρεία».
Πληροφορίες από την Αμερική κάνουν λόγο πως η Τesla έχει προχωρήσει σε εξαγορές πολλών εταιρειών με αυτοκινητάμαξες για να βελτιωθεί ο χρόνος παράδοσης των αυτοκινήτων.