
Προσπερνάει πιο γρήγορα από όλα τα ήπια υβριδικά μικρά SUV του ομίλου Stellantis.
2 μεγάλες οθόνες στο ταμπλό και premium βλέψεις.
Ξεκινάει ηλεκτρικά και έχει χαμηλή κατανάλωση στην πόλη.
Σπορτίφ με ακριβές τιμόνι, αλλά περνάει και άνετα πάνω από τις λακκούβες.
autotriti team
Πηγαίνει για λίγο ηλεκτρικά χάρη στο 48V ήπια υβριδικό σύστημα
Η Junior είναι το νεότερο και μικρότερο (4,17 μέτρα) μέλος της γκάμας της ιταλικής φίρμας στην Ελλάδα. Το μικρό SUV που δημιουργήθηκε στο Centro Stile, το Κέντρο Σχεδίασης της Alfa Romeo, τραβάει τα βλέμματα πάνω του με το μυώδες αμάξωμα και τον μεγάλο θυρεό στην γρίλια.
Ωστόσο, εκτός από το μικρότερο μέλος της γκάμας της Alfa Romeo είναι ταυτόχρονα και το πιο προσιτό και για αυτό αναμένεται να αντλήσει πάνω του το μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον. Πάμε να δούμε πόσο καλή είναι η Alfa Romeo Junior στην ήπια υβριδική έκδοση, σύμφωνα με τα όργανα μετρήσεων.
Αρχικά να σημειωθεί πως η Junior κινείται χάρη στον 1.200άρη PureTech που βρίσκουμε σε πολλά αυτοκίνητα του ομίλου Stellantis και έχει ισχύ 136 άλογα και 230 Nm ροπής. Το βενζινοκίνητο μοτέρ παίρνει βοήθεια από έναν 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Η ενέργεια για το σύστημα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία που φορτίζει όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις και χρησιμοποιείται από το αυτοκίνητο για να εκκινεί και να παρκάρει ηλεκτρικά ή να κινείται για κάποιες εκατοντάδες μέτρα σε ταχύτητες κάτω από 30 χλμ./ώρα.
Αυτή του η δυνατότητα το βοηθά να ;exei χαμηλή κατανάλωση. Συγκεκριμένα, οι μετρήσεις μας (διαβάστε την δοκιμή της Junior Ibrida) έδειξαν πως μέσα στην πόλη, η Junior «καίει» γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ. σε αστικές συνθήκες, ενώ η μέση πραγματική κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 7,3 λτ./100 χλμ.. Στα θετικά συγκαταλέγεται επίσης η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, λόγω των χαμηλών ρύπων (109 γρ. CO2/χλμ.).
Προσπερνάει πιο γρήγορα από όλα τα ήπια υβριδικά μικρά SUV του ομίλου Stellantis.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, η Alfa Romeo Junior διαθέτει καλύτερες ρεπρίζ από το μέσο όρο της κατηγορίας της, με το 60-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,6 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ.. Εκτός αυτού, στην Junior με τα 136 άλογα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, έχει γίνει η πιο σβέλτη ρύθμιση του 1.200άρη PureTech, αφού σε σύγκριση με τα ήπια υβριδικά Opel Mokka, Peugeot 2008 και DS 3 είναι κάποια δέκατα του δευτερολέπτου πιο γρήγορη σε ρεπρίζ. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο οδηγός στην Junior διαθέτει τρία mode οδήγησης, ώστε να μπορεί να επιλέξει εάν θέλει να κινηθεί δίνοντας έμφαση στην οικονομία ή τις επιδόσεις.Με 2 μεγάλες οθόνες στο ταμπλό και premium βλέψεις
Όπως σε κάθε Alfa Romeo, έτσι και εδώ οι μηχανικοί της ιταλικής φίρμας έφτιαξαν για τη Junior ένα εσωτερικό που εστιάζει στον οδηγό. Για αυτό, η οθόνη του infotainment (10,25 ίντσες) είναι αισθητά στραμμένη προς αυτόν, ενώ ο πίνακας οργάνων (10,1 ίντσες) πίσω από το τιμόνι μέσα στο παραδοσιακό cockpit της Alfa με τους δύο κύκλους θυμίζει σπορ αυτοκίνητο. Οι «αθλητικές» πινελιές συνεχίζονται και στο υπόλοιπο ταμπλό, όπου βλέπουμε δύο στρογγυλούς αεραγωγούς, όπου στο κέντρο τους δεσπόζει o όφις του εμβλήματος, ενώ δεν λείπουν οι κόκκινες λεπτομέρειες από τα καθίσματα μπροστά και πίσω. Συνολικά, για την κατασκευή της καμπίνας έχουν χρησιμοποιηθεί καλής ποιότητας υλικά και το φινίρισμα στα περισσότερα σημεία είναι καλό, ωστόσο παίρνει βελτίωση σε σημεία εφόσον θέλει να ανταγωνίζεται στην υποκατηγορία των premium SUV πόλης.Έχει ακριβές τιμόνι και περνάει άνετα πάνω από τις λακκούβες
Από την άλλη, η Junior καταφέρνει να συνδυάσει την ευχάριστη και ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά με την άνεση προσφέροντας μια ισορροπημένη εμπειρία στον οδηγό. Το μικρό ιταλικό SUV ξεχωρίζει για τη σταθερότητα και την ευελιξία του, ειδικά στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, με το μπροστινό μέρος να εμπνέει μεγάλη αίσθηση σιγουριάς. Παρόλο που διαθέτει σπορτίφ χαρακτήρα, δεν έχει την ένταση που συναντάμε σε άλλα μοντέλα της Alfa Romeo, κυρίως λόγω του ελαφρύ τιμονιού, που όμως κάνει πιο άνετη την οδήγηση μέσα στην πόλη. Η ανάρτηση απορροφά τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ όσον αφορά το φρενάρισμα, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 36,6 μέτρα, ένα πολύ καλό νούμερο για την κατηγορία.
Test Center by AutoΤρίτη: Πόσο καλή είναι η Alfa Romeo Junior;
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 13º | 6º | 6º | |
2º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 9º | 18º | 9º | |
3º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 14º | 20º | 5º | |
4º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 18º | 4º | 18º | |
5º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 24º | 15º | 4º | |
6º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 39º | 4º | 1º | |
7º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 6º | 29º | 11º | |
8º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 1º | 40º | 6º | |
9º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 2º | 41º | 9º | |
10º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 12º | 25º | 16º | |
11º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 27º | 26º | 2º | |
12º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 3º | 23º | 32º | |
13º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 23º | 18º | 18º | |
14º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 15º | 20º | 24º | |
15º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 19º | 14º | 28º | |
16º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 4º | 37º | 20º | |
17º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 37º | 8º | 17º | |
18º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 5º | 44º | 14º | |
19º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 22º | 26º | 15º | |
20º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 32º | 10º | 22º | |
21º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 34º | 6º | 25º | |
22º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 16º | 26º | 27º | |
23º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 26º | 33º | 11º | |
24º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 11º | 23º | 36º | |
25º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 41º | 10º | 21º | |
26º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 29º | 10º | 34º | |
27º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 24º | 10º | 44º | |
28º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 43º | 1º | 34º | |
29º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 20º | 33º | 26º | |
30º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 7º | 42º | 30º | |
31º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 8º | 43º | 28º | |
32º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 40º | 20º | 23º | |
33º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 10º | 37º | 37º | |
34º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 28º | 45º | 13º | |
35º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 21º | 33º | 32º | |
36º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 38º | 45º | 3º | |
37º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 33º | 16º | 38º | |
38º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 17º | 31º | 40º | |
39º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 42º | 8º | 39º | |
40º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 44º | 1º | 45º | |
41º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 30º | 30º | 30º | |
42º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 45º | 39º | 8º | |
43º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 46º | 1º | 46º | |
44º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 36º | 16º | 42º | |
45º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 31º | 33º | 41º | |
46º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 35º | 31º | 43º |
Ποια πληρώνουν λιγότερα ευρώ για καύσιμα/έτος
Ποια πληρώνουν λιγότερα ευρώ για καύσιμα/έτος
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι. Οι τιμές των καυσίμων έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές στο Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών ΚαυσίμωνΜάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κόστος Καυσίμου / Έτος | |
---|---|---|
1º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 1615 |
2º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 1733 |
3º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 1756 |
4º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 1814 |
5º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 1904 |
6º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 1929 |
7º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 1971 |
8º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 2024 |
9º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 2132 |
10º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 2134 |
11º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 2271 |
12º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 2291 |
13º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 2301 |
14º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 2310 |
15º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 2367 |
16º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 2481 |
17º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 2723 |
18º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 2727 |
19º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 2730 |
20º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 2751 |
21º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 2760 |
22º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 2774 |
23º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 2776 |
24º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 2820 |
25º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 2820 |
26º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 2824 |
27º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 2827 |
28º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 2841 |
29º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 2864 |
30º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 2903 |
31º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 2924 |
32º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 2944 |
33º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 2956 |
34º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 2963 |
35º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 2974 |
36º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 2993 |
37º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 3021 |
38º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 3048 |
39º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 3051 |
40º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 3111 |
41º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 3113 |
42º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 3134 |
43º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 3152 |
44º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 3198 |
45º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 3468 |
46º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 3724 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 4 |
2º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 4,3 |
3º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 4,4 |
4º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 4,5 |
5º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 4,8 |
6º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 5 |
7º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 5 |
8º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 5,5 |
9º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 5,5 |
10º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 6 |
11º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 6,3 |
12º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 6,3 |
13º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 6,4 |
14º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 6,5 |
15º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 6,6 |
16º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 7,3 |
17º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 7,8 |
18º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 7,9 |
19º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 7,9 |
20º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 7,9 |
21º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 8 |
22º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 8 |
23º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 8,1 |
24º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 8,1 |
25º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 8,2 |
26º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 8,2 |
27º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,2 |
28º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 8,2 |
29º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 8,3 |
30º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 8,5 |
31º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 8,5 |
32º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 8,5 |
33º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 8,6 |
34º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 8,7 |
35º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 8,7 |
36º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 8,8 |
37º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 8,8 |
38º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 8,8 |
39º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8,9 |
40º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 9 |
41º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 9,1 |
42º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 9,1 |
43º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 9,2 |
44º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 9,2 |
45º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 10,2 |
46º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 10,8 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 4,2 |
2º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 4,8 |
3º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 5 |
4º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 5 |
5º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 5,1 |
6º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 5,1 |
7º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 5,1 |
8º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 5,1 |
9º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 5,1 |
10º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 5,2 |
11º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 5,2 |
12º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 5,2 |
13º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 5,2 |
14º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 5,2 |
15º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 5,3 |
16º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 5,4 |
17º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 5,4 |
18º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 5,4 |
19º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 5,4 |
20º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 5,4 |
21º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 5,5 |
22º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 5,5 |
23º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 5,5 |
24º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,5 |
25º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 5,5 |
26º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 5,5 |
27º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 5,5 |
28º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 5,6 |
29º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 5,6 |
30º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 5,7 |
31º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 5,7 |
32º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 5,7 |
33º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 5,8 |
34º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 5,9 |
35º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 5,9 |
36º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 6 |
37º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 6,1 |
38º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 6,2 |
39º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 6,3 |
40º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 6,4 |
41º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 6,7 |
42º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 6,7 |
43º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 6,8 |
44º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 7 |
45º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 7 |
46º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 7,2 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 1000 |
2º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 926 |
3º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 923 |
4º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 922 |
5º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 917 |
6º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 909 |
7º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 909 |
8º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 893 |
9º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 880 |
10º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 873 |
11º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 865 |
12º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 863 |
13º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 848 |
14º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 846 |
15º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 836 |
16º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 833 |
17º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 825 |
18º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 815 |
19º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 807 |
20º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 800 |
21º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 800 |
22º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 800 |
23º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 792 |
24º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 787 |
25º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 786 |
26º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 784 |
27º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 784 |
28º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 784 |
29º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 778 |
30º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 774 |
31º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 769 |
32º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 769 |
33º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 767 |
34º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 759 |
35º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 741 |
36º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 727 |
37º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 702 |
38º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 686 |
39º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 678 |
40º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 671 |
41º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 667 |
42º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 635 |
43º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 562 |
44º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 537 |
45º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 537 |
46º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 529 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps |
2º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps |
3º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps |
4º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
5º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps |
6º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps |
7º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps |
8º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps |
9º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps |
10º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps |
11º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps |
12º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps |
13º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps |
14º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps |
15º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps |
16º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps |
17º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps |
18º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps |
19º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps |
20º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps |
21º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps |
22º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps |
23º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps |
24º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
25º | FIAT 600 Hybrid 100ps |
26º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps |
27º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps |
28º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
29º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps |
30º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps |
31º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps |
32º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps |
33º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps |
34º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps |
35º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
36º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps |
37º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps |
38º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps |
39º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
40º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps |
41º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps |
42º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps |
43º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps |
44º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps |
45º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps |
46º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 138,5 |
2º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 138,5 |
3º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 138,5 |
4º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 138,5 |
5º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 137,0 |
6º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 137,0 |
7º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 136,5 |
8º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 136,5 |
9º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 135,2 |
10º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 135,2 |
11º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 135,0 |
12º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 135,0 |
13º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 135,0 |
14º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 134,5 |
15º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 134,5 |
16º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 134,5 |
17º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 134,2 |
18º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 134,2 |
19º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 133,8 |
20º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 133,8 |
21º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 133,8 |
22º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 133,8 |
23º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 133,6 |
24º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 133,2 |
25º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 133,2 |
26º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 132,5 |
27º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 132,5 |
28º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 132,5 |
29º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 132,5 |
30º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 132,2 |
31º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 132,0 |
32º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 131,5 |
33º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 131,0 |
34º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 130,0 |
35º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 130,0 |
36º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 129,7 |
37º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 129,7 |
38º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 129,7 |
39º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 129,5 |
40º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 129,0 |
41º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 129,0 |
42º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 129,0 |
43º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 129,0 |
44º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 127,0 |
45º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 127,0 |
46º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 127,0 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 16,8 |
2º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 16,8 |
3º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 16,0 |
4º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 16,0 |
5º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 16,0 |
6º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 15,5 |
7º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 15,5 |
8º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 15,5 |
9º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 15,5 |
10º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 15,5 |
11º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 15,5 |
12º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 15,5 |
13º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 14,5 |
14º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 14,5 |
15º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 14,5 |
16º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 14,5 |
17º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 14,4 |
18º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 13,8 |
19º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 13,8 |
20º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 13,8 |
21º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 13,0 |
22º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 11,4 |
23º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 11,4 |
24º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 11,2 |
25º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 11,2 |
26º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 11,2 |
27º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 11,2 |
28º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 11,2 |
29º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 11,2 |
30º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 11,0 |
31º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 11,0 |
32º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 11,0 |
33º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 11,0 |
34º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 11,0 |
35º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 10,5 |
36º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 10,5 |
37º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 9,6 |
38º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 9,6 |
39º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 8,8 |
40º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 8,8 |
41º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 8,5 |
42º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 8,0 |
43º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 8,0 |
44º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 8,0 |
45º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 5,5 |
46º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 5,5 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 7,8 |
2º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 7,8 |
3º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 7,2 |
4º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 7,1 |
5º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 7,0 |
6º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 7,0 |
7º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 7,0 |
8º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 6,0 |
9º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 6,0 |
10º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 6,0 |
11º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 6,0 |
12º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 5,2 |
13º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 5,2 |
14º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 4,5 |
15º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 4,5 |
16º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 4,5 |
17º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 4,5 |
18º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 4,0 |
19º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 4,0 |
20º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 4,0 |
21º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 3,8 |
22º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 3,8 |
23º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 3,8 |
24º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 3,8 |
25º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 3,8 |
26º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 3,7 |
27º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 3,7 |
28º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 3,5 |
29º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 3,5 |
30º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 3,5 |
31º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 3,5 |
32º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 3,2 |
33º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 3,2 |
34º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3,1 |
35º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 3,1 |
36º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 3,1 |
37º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 3,0 |
38º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 2,9 |
39º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 2,1 |
40º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 2,1 |
41º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 2,1 |
42º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 1,5 |
43º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 1,5 |
44º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 1,5 |
45º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 1,4 |
46º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 1,4 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 536 |
2º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 536 |
3º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 536 |
4º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 455 |
5º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 455 |
6º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 455 |
7º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 455 |
8º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 448 |
9º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 448 |
10º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 448 |
11º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 445 |
12º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 445 |
13º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 440 |
14º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 434 |
15º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 434 |
16º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 422 |
17º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 422 |
18º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 422 |
19º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 415 |
20º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 411 |
21º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 411 |
22º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 405 |
23º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 400 |
24º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 400 |
25º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 397 |
26º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 385 |
27º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 380 |
28º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 380 |
29º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 362 |
30º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 362 |
31º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 354 |
32º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 352 |
33º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 352 |
34º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 351 |
35º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 350 |
36º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 350 |
37º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 350 |
38º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 335 |
39º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 335 |
40º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 334 |
41º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 332 |
42º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 320 |
43º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 305 |
44º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 304 |
45º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 289 |
46º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 284 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
2º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps |
3º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
4º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps |
5º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps |
6º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps |
7º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps |
8º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
9º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps |
10º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps |
11º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps |
12º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
13º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps |
14º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps |
15º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps |
16º | FIAT 600 Hybrid 100ps |
17º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps |
18º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps |
19º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps |
20º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps |
21º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps |
22º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps |
23º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps |
24º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps |
25º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps |
26º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps |
27º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
28º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps |
29º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps |
30º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps |
31º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps |
32º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps |
33º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps |
34º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps |
35º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps |
36º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
37º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps |
38º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps |
39º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps |
40º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps |
41º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps |
42º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps |
43º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps |
44º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps |
45º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps |
46º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 10 |
2º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 10 |
3º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 10 |
4º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 10 |
5º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 9 |
6º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 9 |
7º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 9 |
8º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 9 |
9º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 9 |
10º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 9 |
11º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 9 |
12º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 9 |
13º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 9 |
14º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 9 |
15º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 9 |
16º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 9 |
17º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 9 |
18º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 9 |
19º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 9 |
20º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 9 |
21º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 9 |
22º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 9 |
23º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 9 |
24º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 9 |
25º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 9 |
26º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 9 |
27º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 9 |
28º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 9 |
29º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 9 |
30º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 9 |
31º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 9 |
32º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 8 |
33º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 8 |
34º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 8 |
35º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 8 |
36º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 8 |
37º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 8 |
38º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 8 |
39º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 8 |
40º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 8 |
41º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8 |
42º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 8 |
43º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 8 |
44º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 8 |
45º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 8 |
46º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 8 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 35,1 |
2º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 35,2 |
3º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 36 |
4º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 36 |
5º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 36,2 |
6º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 36,2 |
7º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 36,3 |
8º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 36,4 |
9º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 36,4 |
10º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 36,5 |
11º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 36,6 |
12º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 36,6 |
13º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 36,6 |
14º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 36,7 |
15º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 36,8 |
16º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 36,8 |
17º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 36,8 |
18º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 37 |
19º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 37 |
20º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 37 |
21º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 37,1 |
22º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 37,1 |
23º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 37,2 |
24º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 37,2 |
25º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 37,3 |
26º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 37,4 |
27º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 37,6 |
28º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 37,6 |
29º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 37,7 |
30º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 37,8 |
31º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 37,8 |
32º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 38,3 |
33º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 38,3 |
34º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 38,4 |
35º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 38,4 |
36º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 38,5 |
37º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 38,6 |
38º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 38,7 |
39º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 38,8 |
40º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 38,8 |
41º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 38,9 |
42º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 39 |
43º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 39 |
44º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 39,4 |
45º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 39,9 |
46º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 41,7 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα 60 χλμ./ώρα | |
---|---|---|
1º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 4,09 |
2º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 4,2 |
3º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 4,25 |
4º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 4,3 |
5º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 4,37 |
6º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 4,45 |
7º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 4,6 |
8º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 4,6 |
9º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 4,8 |
10º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 5,1 |
11º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 5,1 |
12º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 5,1 |
13º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 5,2 |
14º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 5,33 |
15º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 5,4 |
16º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 5,44 |
17º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 5,5 |
18º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 5,5 |
19º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 5,5 |
20º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,56 |
21º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 5,7 |
22º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 6,2 |
23º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 6,2 |
24º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 6,21 |
25º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 6,3 |
26º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 6,3 |
27º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 6,5 |
28º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 6,5 |
29º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 6,59 |
30º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 6,9 |
31º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 7 |
32º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 7,11 |
33º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 7,19 |
34º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 7,4 |
35º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 7,4 |
36º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 7,9 |
37º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 7,99 |
38º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 8,1 |
39º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 8,19 |
40º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 8,93 |
41º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 9,21 |
42º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 9,22 |
43º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 10,09 |
44º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 12,2 |
45º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 13,4 |
46º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 14,9 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 80 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα 80 χλμ./ώρα | |
---|---|---|
1º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 5,3 |
2º | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 5,4 |
3º | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 5,5 |
4º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 5,5 |
5º | VOLKSWAGEN TAIGO 1.5 TSI 150 PS DGS 150ps | 5,6 |
6º | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 136ps | 5,7 |
7º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps | 5,7 |
8º | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 5,8 |
9º | RENAULT CAPTUR HYBRID E-TECH 145 PS 145ps | 6 |
10º | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 6 |
11º | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 6,1 |
12º | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 6,4 |
13º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS DSG 116ps | 7 |
14º | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 7 |
15º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 7 |
16º | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | 7 |
17º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 7,1 |
18º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 136ps | 7,1 |
19º | HONDA JAZZ CROSSTAR 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 7,3 |
20º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 7,3 |
21º | LEXUS LBX 1.5L HYBRID ELECTRIC 4x4 136ps | 7,5 |
22º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 8 |
23º | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | 8,2 |
24º | FIAT 600 Hybrid 100ps | 8,2 |
25º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO E-HYBRID 100ps | 8,3 |
26º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 8,4 |
27º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps | 8,7 |
28º | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 8,8 |
29º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 9,2 |
30º | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 9,4 |
31º | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150ps | 9,5 |
32º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 10,2 |
33º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 116 PS 116ps | 10,3 |
34º | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 10,6 |
35º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 11,2 |
36º | PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps | 11,2 |
37º | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 11,8 |
38º | KIA STONIC 1.0 100 PS 100ps | 11,9 |
39º | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | 12,7 |
40º | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 12,9 |
41º | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 13,9 |
42º | RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 90ps | 15,7 |
43º | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | 16,6 |
44º | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 20,7 |
45º | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 21 |
46º | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 22,9 |