Το Focus, το μοντέλο που άλλαξε τα δεδομένα για τη Ford, τόσο με τη σχεδίαση, όσο και με την τεχνολογία του, εδώ και τρεις γενιές, συνεχίζει την καριέρα του ανανεωμένο (από τις αρχές του χρόνου), με μία γκάμα νέων κινητήρων κάτω από το καπό του. Ανάμεσα σε αυτούς και ο βενζινοκινητήρας 1,5 EcoBoost με turbo και άμεσο ψεκασμό που, στην έκδοση της δοκιμής, κοστίζει κάτι παραπάνω από 16.000 ευρώ. Ο συνδυασμός τιμής, απόδοσης και αξίας είναι ακατανίκητος, αφού είναι το φθηνότερο, σε αυτά τα άλογα, μοντέλο της κατηγορίας του. Παράλληλα, αποτελεί και την καλύτερη βενζινοκίνητη επιλογή της γκάμας, με βάση τις επιδόσεις και την τιμή του, αν κανείς δε «φοβάται» να επενδύσει στα 1.500 κ.εκ. ή η έκδοση με τον 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων του «πέφτει» αργή. Και όλα αυτά σε ένα πακέτο που δεν μπάζει από πουθενά.
Η Ford έχει παράδοση στα προσιτά οδηγοκεντρικά μοντέλα και το Focus την αναβαθμίζει. Πλαίσιο, ανάρτηση, τιμόνι και φρένα δίνουν περισσότερα από όσα περιμένεις από ένα μικρομεσαίο οικογενειακό.
Προφανώς δεν καταλάβατε...Λέω ότι επαναλαμβάνετε ως "νέες" δοκιμές, παλαιές και αδιάφορες όπως αυτή...Άλλα μοντέλα δεν έχετε να ....επαναλάβετε??ΚΙΑ, HYUNDAI, HONDA, κ.λ.π.....
Απάντηση: Αν αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν μπορέσατε να την βρείτε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επίσης, ο χαρακτηρισμός "αδιάφορες" δεν έχει να κάνει με προσωπικά κριτήρια. Σχετίζεται και με τις πωλήσεις. Δηλαδή ποια μοντέλα είναι best seller.
Απάντηση: Αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν την βρήκατε; Μπορούμε να βοηθήσουμε; Πρόσφατα είχαμε δημοσιεύσει τη δοκιμή του Focus στην έκδοση των 182 ίππων.
Προφανώς αγαπητό Autotriti μπερδεύτηκες.. Όταν λέω για άλλες δοκιμές εννοώ άλλες δοκιμές..Όχι των ίδιων και των ίδιων οχημάτων..Σας το λέω διότι επαναλαμβάνονται διαρκώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο νόημα, ώστε ένας υποψήφιος αγοραστής να στραφεί και κάπου άλλου που αποδεδειγμένα αξίζει!Αυτό σας έγραψα.
Μια φορα αγορασα τουρμπο κινητηρα νεας γενειας μολις κυκλοφορησε και δεν την ξαναπαταω.
Αφηστε 3 χρονια τουλαχιστο να βρουν τις παιδικες ασθενειες και μετα βαλτε το στη λιστα των υποψηφιων
Προφανώς δεν καταλάβατε...Λέω ότι επαναλαμβάνετε ως "νέες" δοκιμές, παλαιές και αδιάφορες όπως αυτή...Άλλα μοντέλα δεν έχετε να ....επαναλάβετε??ΚΙΑ, HYUNDAI, HONDA, κ.λ.π.....
Απάντηση: Αν αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν μπορέσατε να την βρείτε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επίσης, ο χαρακτηρισμός "αδιάφορες" δεν έχει να κάνει με προσωπικά κριτήρια. Σχετίζεται και με τις πωλήσεις. Δηλαδή ποια μοντέλα είναι best seller.
Άλλες δοκιμές δεν κάνετε?
Απάντηση: Αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν την βρήκατε; Μπορούμε να βοηθήσουμε; Πρόσφατα είχαμε δημοσιεύσει τη δοκιμή του Focus στην έκδοση των 182 ίππων.
Προφανώς αγαπητό Autotriti μπερδεύτηκες.. Όταν λέω για άλλες δοκιμές εννοώ άλλες δοκιμές..Όχι των ίδιων και των ίδιων οχημάτων..Σας το λέω διότι επαναλαμβάνονται διαρκώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο νόημα, ώστε ένας υποψήφιος αγοραστής να στραφεί και κάπου άλλου που αποδεδειγμένα αξίζει!Αυτό σας έγραψα.
Απάντηση: Ποια δοκιμή αναζητήσατε στη βάση μας και δεν βρήκατε;
''στην έκδοση της δοκιμής, κοστίζει κάτι παραπάνω από 16.000 ευρώ'' Εισαστε σιγουροι???Η εκδοση της δοκιμης(Titanium X) κοστιζει τοσο???
Μια φορα αγορασα τουρμπο κινητηρα νεας γενειας μολις κυκλοφορησε και δεν την ξαναπαταω. Αφηστε 3 χρονια τουλαχιστο να βρουν τις παιδικες ασθενειες και μετα βαλτε το στη λιστα των υποψηφιων
Την κατανάλωση την μετρήσατε ή όσο λέει ο κατασκευαστής?
sainis φαίνεται η κατανάλωση της δοκιμής στις τελευταίες φώτογραφίες.ευχαριστώ το περιοδικό autotriti για το συγκεκριμένο άρθρο με βοήθησε πολύ