Ο 1,5 TDCi με τους 120 ίππους και τα 270 Nm ροπής ταιριάζει γάντι στον “σηκώνω-οικογενειακά-βάρη” χαρακτήρα του C-MAX, όντας πολιτισμένος και ήσυχος, αλλά και τραβώντας εξαιρετικά χωρίς κραδασμούς. Οι επιδόσεις είναι αρκετά ανταγωνιστικές και συνάδουν με τον συνολικά ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του C-MAX. Εκτός από σβέλτο, το C-MAX είναι και ιδιαίτερα οικονομικό, χωρίς να ξεφεύγει πολύ από τους ισχυρισμούς της Ford για μέση κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. Στα χέρια μας η κατανάλωση σε λίγες περιπτώσεις πέρασε τα 5,2 λτ./100 και σε αυτές το είχαμε φορτωμένο ή κινηθήκαμε σε γρήγορο ρυθμό. Στην οικονομία βοηθά και το 6τάχυτο κιβώτιο, που διαθέτει έναν πολύ καλό επιλογέα, που κάνει γλυκές και γρήγορες αλλαγές.
να ξέρετε ένα πράγμα για τις εκδόσεις econetic! πέρα από τα οφέλη που σου προσφέρει, τα γνωστά που ξέρουν όλοι, με κατανάλωση και ρύπους... δεν μπορείς να τους βάλεις κοτσαδόρο!!!!! Μάλλον να το διατυπώσω καλύτερα, μπορείς να βάλεις κοτσαδόρο, δεν υπάρχει έγκριση τύπου για δηλώσεις αργότερα το τρέιλερ. οπότε αν έχεις στο μυαλό σου να βάλεις τρέιλερ στο νέο σου ford, μην επιλέξεις τις εκδόσεις econetic! ισχύει για όλα τα μοντέλα ford. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.
να ξέρετε ένα πράγμα για τις εκδόσεις econetic! πέρα από τα οφέλη που σου προσφέρει, τα γνωστά που ξέρουν όλοι, με κατανάλωση και ρύπους... δεν μπορείς να τους βάλεις κοτσαδόρο!!!!! Μάλλον να το διατυπώσω καλύτερα, μπορείς να βάλεις κοτσαδόρο, δεν υπάρχει έγκριση τύπου για δηλώσεις αργότερα το τρέιλερ. οπότε αν έχεις στο μυαλό σου να βάλεις τρέιλερ στο νέο σου ford, μην επιλέξεις τις εκδόσεις econetic! ισχύει για όλα τα μοντέλα ford. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.