103.160 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/8/2015
Ο νέος diesel κινητήρας του CR-V βασίζεται πάνω στο μοτέρ 1,6 i-DTEC των 120 ίππων. Είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, αλουμινένιος και με άμεσο ψεκασμό. Το κυριότερο ωστόσο είναι ότι για πρώτη φορά φέρει δύο turbo, σειριακής λειτουργίας, που λειτουργούν σε 3 στάδια: Κατά την εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές αναλαμβάνει η μικρότερη τουρμπίνα, έπειτα στις μεσαίες περίπου στροφές δουλεύουν και τα δύο τούρμπο, και τέλος στις πιο υψηλές στροφές δουλεύει αποκλειστικά το δεύτερο και μεγαλύτερο. Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την απόδοσή του, παρέχοντας άπλετη ροπή από πολύ χαμηλά (τραβάει από τις 800-1.000 σ.α.λ.) και δουλεύοντας άκρως ικανοποιητικά και χωρίς «κομπιάσματα» μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ.
Η λειτουργία του είναι επίσης πολιτισμένη, αν και δεν αποφεύγεται μια τραχύτητα στις υψηλές στροφές. Οι επιδόσεις του, είναι από τις πιο γρήγορες στην κατηγορία ελέω και των 160 ίππων, χωρίς όμως να είναι οι top, κάτι που οφείλεται κυρίως στο αρκετά αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου (1.630 κιλά). Το 6τάχυτο κιβώτιο τέλος έχει την ίδια, σφιχτή κλιμάκωση με αυτή που υπάρχει και στο μοτέρ των 120 ίππων, ενώ η κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι μεν μόνο 4,9 λτ./100 χλμ., όμως στην πράξη η μέση τιμή της αγγίζει τα 8,0 λτ./100 χλμ.
Οι τιμες ειναι παραπληροφορηση. ΗΤΑΝ 32.370 καποτε. Τωρα ειναι ανεβασμενη και το αυτοματο πεταξε στα υψη. Ασε το executive που ποιος ξερει ποσοι τους παρακαλεσαν για να το φερουν και μαλιστα μονο χειροκινητο. Απο την αλλη η 4κινηση ειναι αυτοματη. Που σημαινει οτι ΑΝ και ΟΤΑΝ ανιχνευσει απωλεια προσφυσης, τοτε εμπλεκονται οι πισω τροχοι. Δεν ειναι για off-road αλλα ενα υπερμεγεθες πολυτελες οικογειακο για απλη βολτα και μεγαλους χωρους. Υπαρχουν πολυ καλυτερα απο αυτο σε 4κινηση (σ.σ. vitara) που κανει το suv-crossover πραγματικο off-road αυτοκινητο. Οσο για τους χωρους, δεν θα κανεις και μετακομιση. (4,6μ ειναι το crv, πού να το παρκαρεις?)
Οι τιμες ειναι παραπληροφορηση. ΗΤΑΝ 32.370 καποτε. Τωρα ειναι ανεβασμενη και το αυτοματο πεταξε στα υψη. Ασε το executive που ποιος ξερει ποσοι τους παρακαλεσαν για να το φερουν και μαλιστα μονο χειροκινητο. Απο την αλλη η 4κινηση ειναι αυτοματη. Που σημαινει οτι ΑΝ και ΟΤΑΝ ανιχνευσει απωλεια προσφυσης, τοτε εμπλεκονται οι πισω τροχοι. Δεν ειναι για off-road αλλα ενα υπερμεγεθες πολυτελες οικογειακο για απλη βολτα και μεγαλους χωρους. Υπαρχουν πολυ καλυτερα απο αυτο σε 4κινηση (σ.σ. vitara) που κανει το suv-crossover πραγματικο off-road αυτοκινητο. Οσο για τους χωρους, δεν θα κανεις και μετακομιση. (4,6μ ειναι το crv, πού να το παρκαρεις?)
118Kw