ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με 160 ίππους ο κινητήρας του CR-V είναι ο ισχυρότερος 1.600άρης diesel. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι πολύ γρήγορες.

Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει την ίδια, σφιχτή κλιμάκωση με αυτή που υπάρχει και στο μοτέρ των 120 ίππων.

Κινητήρας: Με δύο turbo και γρήγορες επιδόσεις

103.166 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/8/2015

Ο νέος diesel κινητήρας του CR-V βασίζεται πάνω στο μοτέρ 1,6 i-DTEC των 120 ίππων. Είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, αλουμινένιος και με άμεσο ψεκασμό. Το κυριότερο ωστόσο είναι ότι για πρώτη φορά φέρει δύο turbo, σειριακής λειτουργίας, που λειτουργούν σε 3 στάδια: Κατά την εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές αναλαμβάνει η μικρότερη τουρμπίνα, έπειτα στις μεσαίες περίπου στροφές δουλεύουν και τα δύο τούρμπο, και τέλος στις πιο υψηλές στροφές δουλεύει αποκλειστικά το δεύτερο και μεγαλύτερο. Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την απόδοσή του, παρέχοντας άπλετη ροπή από πολύ χαμηλά (τραβάει από τις 800-1.000 σ.α.λ.) και δουλεύοντας άκρως ικανοποιητικά και χωρίς «κομπιάσματα» μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ. 


Η λειτουργία του είναι επίσης πολιτισμένη, αν και δεν αποφεύγεται μια τραχύτητα στις υψηλές στροφές. Οι επιδόσεις του, είναι από τις πιο γρήγορες στην κατηγορία ελέω και των 160 ίππων, χωρίς όμως να είναι οι top, κάτι που οφείλεται κυρίως στο αρκετά αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου (1.630 κιλά). Το 6τάχυτο κιβώτιο τέλος έχει την ίδια, σφιχτή κλιμάκωση με αυτή που υπάρχει και στο μοτέρ των 120 ίππων, ενώ η κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι μεν μόνο 4,9 λτ./100 χλμ., όμως στην πράξη η μέση τιμή της αγγίζει τα 8,0 λτ./100 χλμ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4WD Εlegance
Κινητήρας 1,6 i-DTEC
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.597
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Diesel με διπλό turbo και άμεσο ψεκασμό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 160/.4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/2.000
Start/Stop Nαί
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 6,8/8,9
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 9,0/12,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 202
Βάρος (κιλά) 1.630
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 4,9
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 129
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 4,9
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 129
Εξοπλισμός - τιμή
VSA Ναι
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π Ναι/Ναι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Ναι
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού Ναι
Αυτόματος κλιματισμός Ναι
Ηχοσύστημα Ναι
Cruise control Ναι
Ζάντες αλουμινίου Ναι
Προβολείς ομίχλης Ναι
Φώτα ημέρας Ναι
Τιμή από (ευρώ) 33.700
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 32.270
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα Μακφέρσον
Πίσω ανάρτηση Διπλά ψαλίδια
Εμπρός φρένα Αερ.Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 40,5
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,9
Κύκλος στροφής (μ.) 11,7
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 165
Διάσταση ελαστικών 225/65 R17
Tags: HONDA, HONDA CR-V
 
  • Νικος Ζ.

    Οι τιμες ειναι παραπληροφορηση. ΗΤΑΝ 32.370 καποτε. Τωρα ειναι ανεβασμενη και το αυτοματο πεταξε στα υψη. Ασε το executive που ποιος ξερει ποσοι τους παρακαλεσαν για να το φερουν και μαλιστα μονο χειροκινητο. Απο την αλλη η 4κινηση ειναι αυτοματη. Που σημαινει οτι ΑΝ και ΟΤΑΝ ανιχνευσει απωλεια προσφυσης, τοτε εμπλεκονται οι πισω τροχοι. Δεν ειναι για off-road αλλα ενα υπερμεγεθες πολυτελες οικογειακο για απλη βολτα και μεγαλους χωρους. Υπαρχουν πολυ καλυτερα απο αυτο σε 4κινηση (σ.σ. vitara) που κανει το suv-crossover πραγματικο off-road αυτοκινητο. Οσο για τους χωρους, δεν θα κανεις και μετακομιση. (4,6μ ειναι το crv, πού να το παρκαρεις?)

      5