Στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα η κατανάλωση είναι 6 λτ../100 χλμ. που σημαίνει αυτονομία 900 χλμ., αλλά θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη αν υπήρχε λειτουργία ελεύθερης κύλισης (Sailing).
Συνδυασμένος με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και με τον μικρό ηλεκτροκινητήρα να τον υποβοηθά με έως 55 Νm ροπής, ο1.600άρης diesel των 136 ίππων και 320 Nm ροπής έχει πολιτισμένη λειτουργία και είναι ήσυχος χωρίς έντονο κραδασμό. Το σύστημα κάνει όντως δουλειά, αφού και την κατανάλωση συγκρατεί (το start-stop δουλεύει άψογα),και το τράβηγμα από χαμηλά είναι αισθητό χάρη στο ηλεκτρικό boost.
Στην περίπτωση του 4Χ4 μοντέλου της δοκιμής, η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε είναι 7,5λτ./100 χλμ.. Στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα η κατανάλωση είναι 6 λτ../100 χλμ. που σημαίνει αυτονομία 900 χλμ., αλλά θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη αν υπήρχε λειτουργία ελεύθερης κύλισης (Sailing), όπως συμβαίνει στην αυτόματη ήπια υβριδική έκδοση βενζίνης.
Από εκεί και πέρα, το μοτέρ κινεί αβίαστα το Tucson με το in-house σχεδιασμένο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να κάνει γρήγορες και ομαλές αλλαγές (γίνονται και σειριακά με paddles από το τιμόνι) και παρά το όχι αστραπιαίο kick-down (αυτόματο κατέβασμα 2 ή και 3 σχέσεων στο απότομο πάτημα του γκαζιού) προσπερνά σβέλτα.