Aκρως προσεγμένο σε φινίρισμα και συναρμογή το εσωτερικό, όπου ξεχωρίζει η νέα πανοραμική καμπύλη οθόνη.
Η ανανεωμένη σειρά της τρέχουσας γενιάς του Hyundai Tucson δεν ξεχωρίζει μόνο για την νέα εικόνα μέσα-έξω, αλλά και για την εντυπωσιακή ποικιλία στη γκάμα κινητήρων. Σε αυτή περιλαμβάνονται ήπια υβριδικά σύνολα βενζίνης και diesel, καθώς και full υβριδικό ή υβριδικό πρίζας (plug-in).
Η οθόνη ενσωματώνει το στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την ανάλογη οθόνη αφής για το αναβαθμισμένο infotainment.
Στο άμεσο παρελθόν δοκιμάσαμε την έκδοση βενζίνης με τον ήπια υβριδικό 1,5 turbo κινητήρα των 160 ίππων, σήμερα επανερχόμαστε με τη diesel έκδοση. Το diesel είναι πλέον είδος υπό εξαφάνιση (ειδικά κάτω από 2.000 κ.εκ.), αλλά στη Hyundai/Kia έχουν καταφέρει να διατηρούν στη γκάμα τον 1,6 turbodiesel, που είναι ο μόνος εξηλεκτρισμένος diesel κάτω από τα 2λίτρα.
Εξωτερικά δεν υπάρχει φυσικά κάποια διαφοροποίηση στη σχεδίαση, που χάρη στην ανανέωση έχει γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακή. Το ίδιο ισχύει και για το ποιοτικό εσωτερικό χάρη στη νέα πανοραμική καμπύλη οθόνη, που ενσωματώνει τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την επίσης 12,3 ιντσών οθόνη αφής για το χειρισμό του αναβαθμισμένου συστήματος infotainment.
Και πόσο έχει;
Το ανανεωμένο Hyundai Tucson με τον 1,6 turbodiesel κινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση είναι διαθέσιμο από τη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού Distinctive και 40.690 ευρώ (με τρέχουσα έκπτωση 800 ευρώ) και δεν του λείπει απολύτως τίποτα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Να σημειώσουμε εδώ πως η αντίστοιχη τετρακίνητη έκδοση του full υβριδικού Tucson (πλέον αποδίδει 215 από 230 ίππους) κοστίζει 42.790 ευρώ.
Επανερχόμαστε στο μοντέλο δοκιμής για να αναφέρουμε πως η έκδοση Limited ανεβαίνει στις 42.390 ευρώ, ενώ η N-Line με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά και τον ανάλογο διάκοσμο σκαρφαλώνει στις 44.590 ευρώ. Φυσικά και το diesel Hyundai Tucson συνοδεύεται από την δελεαστική 5ετή εγγύηση της αντιπροσωπείας χωρίς όριο χιλιομέτρων!
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με ήπια υβριδικό diesel & 4κίνηση |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εσωτερικό, τιμή & εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: «Τραβάει» καλά, αλλά δεν έχει ελεύθερη κύλιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ανεση all weather |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |