ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ανεση all weather

(29/11/2024)
Προφανώς το αυτόματο κιβώτιο δρα ως αγχολυτικό στην κίνηση της πόλης και προφανέστερα η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση HTRAC απογειώνει την πρόσφυση ακόμα και σε συνθήκες μειωμένες πρ
2 Φωτογραφίες »

Προφανώς το αυτόματο κιβώτιο δρα ως αγχολυτικό στην κίνηση της πόλης και προφανέστερα η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση HTRAC απογειώνει την πρόσφυση ακόμα και σε συνθήκες μειωμένες πρόσφυσης (βροχή, λάσπη, χιόνι κτλ.).

Και αυτή η έκδοση του Tucson διακρίνεται για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα (στα 120 χλμ./ώρα με 6η το ηχόμετρό μας έδειξε μόλις 67,9db μόλις 0,5 db πάνω από το βενζινοκίνητο και όταν άλλα μοντέλα της κατηγορίας ούτε στα 100 χλμ. δεν έχουν τόσο χαμηλό θόρυβο). Στην υψηλή ποιότητα κύλισης συμβάλει επίσης τόσο η «σωστή» διάσταση των στάνταρ ελαστικών (235/55 R18),όσο και η κατασκευή των πολύ καλών καθισμάτων. Από εκεί και πέρα προφανώς το αυτόματο κιβώτιο δρα ως αγχολυτικό στην κίνηση της πόλης και προφανέστερα η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση HTRAC απογειώνει την πρόσφυση ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, λάσπη, χιόνι κτλ.).


Η ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), τα πολύ φαρδιά μετατρόχια, τα δυνατά φρένα, η πληθώρα ηλεκτρονικών και φυσικά η τετρακίνηση συμβάλουν στην απόλυτα ασφαλή συμπεριφορά ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι πάντως…
2 Φωτογραφίες »

Η ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), τα πολύ φαρδιά μετατρόχια, τα δυνατά φρένα, η πληθώρα ηλεκτρονικών και φυσικά η τετρακίνηση συμβάλουν στην απόλυτα ασφαλή συμπεριφορά ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι πάντως…


Σαν αποτέλεσμα το «πάτημα» του Tucson που δοκιμάσαμε είναι ακόμα πιο στιβαρό και η συμπεριφορά εντελώς ουδέτερη, τη στιγμή που η ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), τα πολύ φαρδιά μετατρόχια, τα δυνατά φρένα και η πληθώρα ηλεκτρονικών συμβάλουν στην απόλυτα ασφαλή συμπεριφορά ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Και όταν ο οδηγός αποφασίσει να αφήσει την άσφαλτο, η απόσταση των 170 χλστ., οι καλές γωνίες αναρρίχησης, αλλά κυρίως η τετρακίνηση που έχει δυνατότητα «κλειδώματος» υπόσχονται απροβλημάτιστες στιγμές light περιπέτειας στα περιθώρια που αφήνουν τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία κανονικής ρεζέρβας.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με ήπια υβριδικό diesel & 4κίνηση
Σελίδα 2Σχεδίαση, εσωτερικό, τιμή & εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: «Τραβάει» καλά, αλλά δεν έχει ελεύθερη κύλιση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανεση all weather
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
VW