Η Mercedes CLA-Class έχει δημιουργήσει από μόνη της μια κατηγορία, αυτήν των τετράθυρων μικρομεσαίων κουπέ.
Test: Mercedes CLA 180 CDI 7G-Tronic
Χάρη στον χαμηλού κυβισμού και οικονομικό σε κατανάλωση 1.500άρη diesel η CLA 180 CDI υπόσχεται οικονομία την ώρα που διατηρεί τα πολυτελή και premium χαρακτηριστικά της που παραπέμπουν σε compact limo…
Η Mercedes CLA 180 CDI πατάει γερά στο οδόστρωμα και δεν δυσανασχετεί όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς. Το χαμηλοπρόφιλα ελαστικά ενισχύουν κάποιες από τις ανωμαλίες του δρόμου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Επιδόσεις, «Aέρας» για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Η Mercedes CLA-Class έχει δημιουργήσει από μόνη της μια κατηγορία, αυτήν των τετράθυρων μικρομεσαίων κουπέ, και παίζει μπάλα γερά φέρνοντας νέα πρότυπα στην αυτοκίνηση. Πρώτο και ανταγωνιστικό της πλεονέκτημά είναι βέβαια η εμφάνιση, όμως αυτό δεν σημαίνει πως είναι και το τελευταίο. Το αντίθετο μάλιστα...
“Ατίθαση” σε σχεδίαση, όχι στα έξοδα
Η ουσιαστική εξωτερική οπτική διαφορά της πετρελαιοκίνητης έκδοσης της δοκιμής, έχει να κάνει με το λογότυπο CLΑ 180 CDI στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Από εκεί και πέρα, η εμφάνιση είναι το ίδιο κομψή, δυναμική και σαγηνευτική, εξιτάρει τις αισθήσεις και αιχμαλωτίζει το βλέμμα από όπου και αν περάσει…
Το σημαντικό, λοιπόν, στην προκειμένη περίπτωση είναι η «αναπάντεχη» οικονομία που οφείλεται αφενός στο ότι η CLA δείχνει ένα μοντέλο πολύ ακριβότερο από όσο είναι στην πραγματικότητα, αφετέρου στο ότι ο 1.500άρης κινητήρας κάτω από το καπό είναι οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα αποτελεί την αρχική έκδοση ως diesel, με ό,τι αυτό μεταφράζεται στο ταμείο. Ή για να είμαστε ακριβείς, η Mercedes CLA 180 CDI είναι η φθηνότερη πετρελαιοκίνητη CLA κοστίζοντας από 31.070 ευρώ με απόσυρση. Σε αυτή την τιμή ο βασικός εξοπλισμός είναι πλήρης περιλαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα.
200 διαθέσιμα στοιχεία για MERCEDES CLA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Ούτε καν αναφέρονται οι επιδόσεις... μόνο "Στην πράξη χαρίζει απλά ικανοποιητικές επιδόσεις," Τρομερή και έγκυρη ενημέρωση...
Φαίνεται ότι η μη παράθεση επιδόσεων και η μη αναφορά της προέλευσης του κινητήρα ήταν όρος για την παραχώρηση του αυτοκινήτου για δοκιμή. Έτσι κι αλλιώς, "ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο". Αυτοί που σήμερα δεν βλέπουν γιατί να μη δώσουν 31 χιλιάρικα (τουλάχιστον) για 109 ίππους προκειμένου να έχουν το επώνυμο κλειδάκι, πριν από 3 δεκαετίες θα αγόραζαν BMW 316 με 75 ίππους και μηχανικό τιμόνι με 4,8 στροφές απ' άκρη σε άκρη. Ακόμα και αυτή θα τους φαινόταν πύραυλος σε σχέση με τους 45 ίππους του Golf 1050 που οδηγούσαν πριν από την προαγωγή. Το "κύρος" ναναι καλά...
Ιαπωνικοι diesel κουβαδες???? για τον HONDA 1.6 των 160 ίππων δεν εχουμε παρει είδηση ακόμα ????? Έτη φωτός για να φτάσουν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές
Πολύ ακριβό!!! 30000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο 109 ντιζελοαλόγων, με κινητήρα Renault. Γιατί άραγε είναι καλύτερο απο ένα αρκετα φθηνότερο astra diesel 130 αλόγων, ένα kia ή ένα toyota diesel; Δεν γνωρίζω. Μήπως τελικά πληρώνουμε το σηματάκι;
Πανάκριβο χωρις λόγο.ελπιζω να μην γινει και η μερσεντές κατι σαν Φολκσβάγκεν στο τελος.πουλαμε δηλαδη φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Έγιναν αρνητικά σχόλια στο παρελθόν για το ότι η Nissan χρησιμοποιεί τους dCi της Renault. Επίσης και η Dacia βάζει στα αυτοκίνητα της τους dCi της Renault. Τώρα που και η Mercede βάζει τους ίδιους κινητήρες όλα καλά δεν τρέχει τίποτα ;;;
Πολύ ακριβό!!! 30000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο 109 ντιζελοαλόγων, με κινητήρα Renault. Γιατί άραγε είναι καλύτερο απο ένα αρκετα φθηνότερο astra diesel 130 αλόγων, ένα kia ή ένα toyota diesel; Δεν γνωρίζω. Μήπως τελικά πληρώνουμε το σηματάκι;
Όταν δημοσιεύετε test drive, καλό είναι να μην εκτείθεστε εσείς του περιοδικού. 1ον. Τest χωρίς αναφορά επιταχύνσεων και τελικής ταχύτητας είναι ανεπαρκές (σκόπιμα ή μη). Aιτιολογήστε γιατί δεν τα αναφέρετε. 2ον. Στα - του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι και η τσουχτερή τιμή για τα 109 άλογα της μηχανής. 3ον. Το συμπέρασμα λίγο πάσχει. Εάν ανήκουμε στους σβέλτους οδηγούς, τότε δεν θα πάρουμε αυτό το αυτοκίνητο.- Ευχαριστώ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΟΙ ΙΑΠΩΝΙΚΟΙ ΝΤΙΖΕΛ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ (ΤΑΞΙ) ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟΝ TUV ΤΑ RENAULT ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΗ CLA ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2143CC ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ MERCEDES, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΗΣΥΧΟ.
Ολοι εσεις που λετε για το οτι εχει κινητηρα renault και οτι αυτο ειναι στα πλην μαλλον δεν γνωριζεται τιποτα για πετρελαιοκινητηρες. Οι πετρελαιοκινητηρες τις renault ειναι οι πιο αξιοπιστοι που κυκλοφορουν στην αγορα και βαζουν κατω για πλακα κατι γιαπωνεζικους κουβαδες. Απ την αλλη σιγουρα ειναι λαθος της mercedes που επελεξε να βαλει αυτον τον κινητηρα στη cla και οχι τον 1.600 με τα 130 αλογα αφου δν απαλασεται απο τελη.
Από μπροστά πανέμορφο, από το πλάι όμορφο και εξίσου δυναμικό, το πίσω μέρος μ αυτά τα φωτιστικά... απαράδεκτο, το εσωτερικό... ας μη το σχολιάσω καλύτερα με την οθόνη να εξέχει σαν κάτι ξένο από το υπόλοιπο ταμπλό κατά την υποκειμενική πάντα γνώμη μου.. Μπορεί να είναι ποιοτικά φτιαγμένο αλλά σχεδιαστικά πάσχει.... Πανάκριβο ειδικά για την εποχή μας..
Καλά ..οτι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!!! Δεν απευθύνεται σε εσάς το αυτοκινητο υπάρχει και lada diesel εχει και αυτό τέσσερις ρόδες!!
Οπως είπε και ο Nikon υπάρχει και το λάντα ντίζελ να πάρετε σε όσους δεν αρέσει η Α-class,και δεν είναι τυχαίο που η Μερσεντές χρησιμοποιή τους εν λόγω κινητήρες και είναι και διαφήμηση για την ρενό,το κόστος εξέλιξης καινούργιου κινητήρα είναι πολύ μεγάλο και για τους μικρούς ως μεσαίους κυβισμούς δεν συμφέρει κανέναν κατασκευαστή,αν δεν σας αρέσει πάρτε και τους φοβερούς κινητήρες ντίζελ της φοβερής και τρομερής vw,μόνο που σβήνουν.
Απάντηση: Για την καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των σχολιαστών είναι σκόπιμο να χρησιμοποιείται ένα "όνομα" από τον καθένα. Επίσης, η καταχώρηση έγκυρου email μας βοηθά να επικοινωνούμε και μεις απευθείας μαζί σας.
Σας πείραξε επειδή έχει κινητήρα της ρενό;ίσα ίσα είανι διαφήμηση της ρενό ότι χρησιμοποιεί η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ τους κινητήρες της,και όλοι σας ξέρετε πόσο κοστίζει η ανάπτυξη καινούργιων κινητήρων,τώρα αν δεν σας αρέσει πάρτε όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω lada diesel και σας μένουνς και 15000 ευρώ ρέστα,ή του <<φημισμένου>>group vw diesel κινητήρες που σβήνουν.
Οποίος δεν είχε στην κατοχή του Mercedes φυσικά και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί αξίζει παραπάνω απο τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Τώρα όποιον ενοχλεί ο συγκεκριμένος κινητήρας μπορεί να πληρώσει παραπάνω και να αγοράσει όποια έκδοση θέλει.
Οπως είπε και ο Nikon υπάρχει και το λάντα ντίζελ να πάρετε σε όσους δεν αρέσει η Α-class,και δεν είναι τυχαίο που η Μερσεντές χρησιμοποιή τους εν λόγω κινητήρες και είανι και διαφήμηση για την ρενό,το κόστος εξέλιξης καινούργιου κινητήρα είναι πολύ μεγάλο και για τους μικρούς ως μεσαίους κυβισμούς δεν συμφέρει κανέναν κατασκευαστή,αν δεν σας αρέσει πάρτε και τους φοβερούς κινητήρες ντίζελ της φοβερής και τρομερής vw,μόνο που σβήνουν.
Απάντηση: Για την καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των σχολιαστών είναι σκόπιμο να χρησιμοποιείται ένα "όνομα" από τον καθένα. Επίσης, η καταχώρηση έγκυρου email μας βοηθά να επικοινωνούμε και μεις απευθείας μαζί σας.
Αν ενδιαφερεσαι για ενα αυτοκινητο, διαβαζεις reviews και τα χαρακτηριστικα που δημοσιευει η εταιρεια. Και μετα πας και κανεις test drive. Η Mercedes δινει το αυτοκινητο για 24 ωρες. Νομιζω οτι βγαζεις μεγαλη ακρη για το τι ειναι, ετσι? Ετσι λοιπον εκτος απο το αυτοκινητο και την εταιρεια εχει μεγαλη σημασια και ο εμπορος.