45.417 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/11/2016
Σε αντίθεση με την εξωτερική εικόνα, oι Ιταλοί δεν ξόδεψαν χρόνο και φαιά ουσία για το διθέσιο εσωτερικό, το οποίο έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το «αδελφό» Mazda MX-5. Την όποια διαφορά κάνουν το σήμα της Fiat στο τιμόνι, τα διαφορετικά πάνελ των θυρών και οι επενδύσεις. Όπως και να έχει η καμπίνα εκφράζει άμεσα τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα όλης της κατασκευής. Η οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών που βρίσκεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας αποτελεί και το μόνο αισθητικό highlight στο λιτό κατά τα άλλα εσωτερικό, με τον πίνακα οργάνων να περιέχει τα απαραίτητα. Στο κέντρο δεσπόζει το μεγάλο στροφόμετρο, δεξιά του είναι το ταχύμετρο, ενώ αριστερά είναι οι ψηφιακές ενδείξεις για το trip computer και τον δείκτη καυσίμου. Το καλοφινιρισμένο, αλλά κάπως μουντό χρωματικά εσωτερικό, εμφανίζει καλή ποιότητα κατασκευής με μπόλικο μαλακό πλαστικό και στιβαρή συναρμογή, χωρίς αστοχίες και τριγμούς.
`Ανετο για 2, αλλά με μικρό πορτ μπαγκάζ
Η θέση οδήγησης είναι χαμηλά τοποθετημένη όπως ορίζει ο ξεχωριστός χαρακτήρας ενός roadster, αλλά το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος και όχι σε απόσταση. Το κεντρικό τούνελ της μετάδοσης «κόβει» στα δύο την καμπίνα των επιβατών ενισχύοντας έτσι το σπορτίφ του προφίλ. Το χειρόφρενο βρίσκεται στην δεξιά πλευρά και ο επιλογέας είναι κοντός και ναι, έχει κορυφαία μηχανική αίσθηση στο κούμπωμά του, στοιχεία που μας έχει συνηθίσει η Mazda γενικότερα και ειδικότερα στα MX-5. Οι χώροι είναι άνετοι για 2 επιβάτες, αλλά οι αποθηκευτικοί χώροι περιορίζονται σε μια θήκη και ένα μικρό ντουλαπάκι ανάμεσα στα καθίσματα. Οι πόρτες δεν έχουν «τσέπες», ούτε υπάρχει κλασικό ντουλαπάκι συνοδηγού. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο μόλις 140 λτ. (+10 από το ΜΧ-5), διαθέτει μικρό άνοιγμα και όχι τόσο κανονικό σχήμα.
Ηθελα να ρωτησω αν το AUTOTRITI θα κανει καποιο αρθρο για το ΣΚΑΝΔΑΛΟ μεγατονων του VW GROUP που εβγαλε το Der Spiegel για 800.000 αορατες ταξινομισεις στην Γαλλικη αγορα......?????Φουσκωνοντας τις πωλησεις για να λεμε οτι ειμαστε πρωτοι και οτι χτυπαμε πρωτιες......Τελικα και εδω για απατη μιλαμε......Η αντιδραση του VAG ηταν ''δεν σχολιαζουμε'' και για τα ματια του κοσμου εδιωξαν τον εκει αρχιμάγειρα υπευθυνο του VW Group
Το Spider της Fiat είναι μοναδικό και με μία ιστορία 50 ετών.To design παραπέμπει στο θρυλικό μοντέλο τουλάχιστον εξωτερικά και στο δρόμο είναι πολύ καλό και δυνατό.
Το εσωτερικό του θα ήθελε κάτι από το παρελθόν μία πινελιά,αλλά δεν μπορούμε να έχουμε και πολλές απαιτήσεις μια που το project είναι κοινό από την Mazda και Fiat.
Όσο αφορά την τιμή είναι στα 20.600 ευρώ προ φόρων,δεν φταίει η Fiat αν εμείς στην Ελλάδα και σε Κάποιες άλλες χώρες φορολογούν άγρια λες και αγοράζουμε κάποια Ferrari.Η Αγγλία,η Αμερική,η Γερμανία,η Ισπανία και η Κύπρος το πουλούν με τους φόρους στα 23.000-24.000 το απλό και το Lusso γύρω στα 25.500-26.500.
To αυτοκίνητο μετράει!!
Αδικαιολόγητα ακριβό. 10 χιλιάρικα φθηνότερο θα έπρεπε να είναι. Εκτός της οικονομικής κρίσης, θα ήθελα να μάθω ποιος θα σκάσει από 31 χιλιάρικα για αυτό το αμάξι το οποίο μεταπωλητικά μετά από 3 χρόνια δεν θα το πουλάει ούτε 8 χιλιάρικα.
Ηθελα να ρωτησω αν το AUTOTRITI θα κανει καποιο αρθρο για το ΣΚΑΝΔΑΛΟ μεγατονων του VW GROUP που εβγαλε το Der Spiegel για 800.000 αορατες ταξινομισεις στην Γαλλικη αγορα......?????Φουσκωνοντας τις πωλησεις για να λεμε οτι ειμαστε πρωτοι και οτι χτυπαμε πρωτιες......Τελικα και εδω για απατη μιλαμε......Η αντιδραση του VAG ηταν ''δεν σχολιαζουμε'' και για τα ματια του κοσμου εδιωξαν τον εκει αρχιμάγειρα υπευθυνο του VW Group
Το Spider της Fiat είναι μοναδικό και με μία ιστορία 50 ετών.To design παραπέμπει στο θρυλικό μοντέλο τουλάχιστον εξωτερικά και στο δρόμο είναι πολύ καλό και δυνατό. Το εσωτερικό του θα ήθελε κάτι από το παρελθόν μία πινελιά,αλλά δεν μπορούμε να έχουμε και πολλές απαιτήσεις μια που το project είναι κοινό από την Mazda και Fiat. Όσο αφορά την τιμή είναι στα 20.600 ευρώ προ φόρων,δεν φταίει η Fiat αν εμείς στην Ελλάδα και σε Κάποιες άλλες χώρες φορολογούν άγρια λες και αγοράζουμε κάποια Ferrari.Η Αγγλία,η Αμερική,η Γερμανία,η Ισπανία και η Κύπρος το πουλούν με τους φόρους στα 23.000-24.000 το απλό και το Lusso γύρω στα 25.500-26.500. To αυτοκίνητο μετράει!!
Αδικαιολόγητα ακριβό. 10 χιλιάρικα φθηνότερο θα έπρεπε να είναι. Εκτός της οικονομικής κρίσης, θα ήθελα να μάθω ποιος θα σκάσει από 31 χιλιάρικα για αυτό το αμάξι το οποίο μεταπωλητικά μετά από 3 χρόνια δεν θα το πουλάει ούτε 8 χιλιάρικα.