78.047 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/7/2015
Το Mokka ξεχωρίζει με την άνετη οδική συμπεριφορά που παρέχει σε κάθε είδους οδόστρωμα. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο είναι άνετο και ευθύβολο, με τον ροπάτο κινητήρα να ανεβάζει εύκολα χιλιόμετρα στο κοντέρ και μόνο σε υψηλές ταχύτητες γίνονται αισθητοί κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Η ανάρτηση δουλεύει καλά στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών του οδοστρώματος, παρέχοντας άνεση και πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αμάξωμα να παρουσιάζει μικρές κλίσεις κατά τις στροφές και μόνο όταν το παρακάνει ο οδηγός θα εμφανιστούν φαινόμενα υποστροφής, τα οποία περιορίζονται άμεσα από το ESP. Σε γενικές γραμμές το Mokka είναι τρομερά φιλικό ακόμα και από την πρώτη επαφή, ενώ οι compact διαστάσεις δεν σας δυσκολέψουν καθόλου στο αστικό περιβάλλον.
Τα obd scanners για να εμφανίσουν σωστές τιμές κατανάλωσης, προϋποθέτουν σωστή παραμετροποίηση και αρκετά ΠΛΗΡΗ γεμίσματα-αδειάσματα του ρεζερβουάρ για σωστό calibration. Ειδάλλως οι τιμές που δίνουν είναι ότι να΄ναι.
Γιατί γράφετε "στα γρήγορα" ότι καίει 4,9 ενώ στην πραγματικότητα καίει 6,4?
Απάντηση: "Στα γρήγορα" αναφέρεται η εργοστασιακή μέτρηση. Στο κείμενό μας η δική μας μέτρηση.
To 6,4 είναι μέτρηση trip computer? Μέτρηση με γέμισμα σε αληθινό βενζινάδικο κάνετε? Τα trip computer δείχνουν ότι θέλουν...
Απάντηση: Έχουμε ειδικό μηχάνημα καταγραφείς των καταναλώσεων, το οποίο συνδέεται με την OBD και μεταξύ άλλων μετράει και κατανάλωση.
Ποιόν αναγνώστη ενδιαφέρει η εργοστασιακή μέτρηση? Το μάτι του αναγνώστη πέφτει "στα γρήγορα" και εκεί πρέπει να υπάρχουν τα ΑΛΗΘΙΝΑ στοιχεία.
Τα obd scanners για να εμφανίσουν σωστές τιμές κατανάλωσης, προϋποθέτουν σωστή παραμετροποίηση και αρκετά ΠΛΗΡΗ γεμίσματα-αδειάσματα του ρεζερβουάρ για σωστό calibration. Ειδάλλως οι τιμές που δίνουν είναι ότι να΄ναι.