Τι είναι το Elk Test;
78.060 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2018)
Τι είναι το ELK Test;
Στο ELK test, ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, πρέπει να αποφύγεις ένα εμπόδιο που πετάχτηκε ξαφνικά μπροστά σου και να επιστρέψεις πάλι στη λωρίδα σου. Η διαδρομή είναι στενή, όσο η λωρίδα ενός επαρχιακού δρόμου. Έτσι δεν υπάρχει δυνατότητα να διορθώσεις, όπως δεν υπάρχει και στην πραγματική ζωή. Αν το αυτοκίνητο χάσει έστω και ελάχιστα την πρόσφυση του, χτύπησες στο εμπόδιο ή στο πεζοδρόμιο ή στο αυτοκίνητο που έρχεται από απέναντι. Η δοκιμή γίνεται με 4 άτομα και τις αποσκευές τους.
Και τι διαφορά έχει αν ένα αυτοκίνητο μπορεί να «περάσει», για παράδειγμα, με 72 ενώ ένα άλλο με 74 χλμ./ώρα; Σιγά την διαφορά. Και όμως! Τι ρόλο παίζει εδω το ESP και τι τα λάστιχα; Πόσο καλά τα κατα φέρνουν τα SUV που έχουν ψηλότερα το κέντρο βάρους;
Πώς θα γίνει η δοκιμή:
Σε όλα τα αυτοκίνητα η πρώτη δοκιμή θα γίνει με ταχύτητα 67 χλμ./ώρα, που την έχουμε επιλέξει γιατί εκτιμάμε ότι θα τα καταφέρουν όλα. Στην προσπάθεια αυτή, ανάλογα με την συμπεριφορά κάθε μοντέλου, ο οδηγός θα κάνει μια εκτίμηση της μέγιστης ταχύτητας με την οποία το μοντέλο μπορεί να ολοκληρώσει τη δοκιμή. Για παράδειγμα 70-72 χλμ./ώρα.
Η δεύτερη προσπάθεια θα γίνει με το πάνω όριο της εκτίμησης του οδηγού. Στο παράδειγμα μας με 72 χλμ./ώρα.
Αν η προσπάθεια είναι πετυχημένη, θα γίνει 3η (ή και 4η ) προσπάθεια με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα, αν είναι αποτυχημένη με μικρότερη.
Η δοκιμή θα γίνει με βενζινοκίνητα μοντέλα.
Από τις 3 εκδόσεις εξοπλισμού που έχουν όλα τα μοντέλα, διαλέξαμε την μεσαία, αφού αυτή είναι που κάνει τις περισσότερες πωλήσεις. Κάποια από τα μοντέλα της δοκιμής έχουν λάστιχα 1" μεγαλύτερα, από αυτά που φοράει η μεσαία έκδοση, ενώ ένα μοντέλο είναι τετρακίνητο. Στα μοντέλα με τις μεγαλύτερες ζάντες θα αφαιρέσουμε 1,5 χλμ./ώρα από την επίδοση τους, αφού τόσο περίπου κερδίζουν στη δοκιμή αυτή σε σχέση με την μεσαία έκδοση εξοπλισμού, που έχουν όλα τα άλλα μοντέλα, ενώ το τετρακίνητο μοντέλο θα δεχτεί «ποινή» 2,5 χλμ./ώρα (όσο δηλαδή υπολογίζεται ότι θα έκανε η δικίνητη έκδοση).
Τι βλέπετε στο LIVE
Σήμερα, στις 18:30 πραγματοποιήθηκε η LIVE μετάδοση του ELK Test στο Facebook και την ιστοσελίδα του autotriti.gr!
Δείτε στις επόμενες «σελίδες» όλες τις προσπάθειες Live στο Facebook, μέσα από το αυτοκίνητο.
Σε κάθε προσπάθεια, ο οδηγός, αλλά και οι επιβάτες του πίσω καθίσματος, σχολιάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και του ESP, ενώ βλέπουμε στην ειδική οθόνη την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Όλα τα σχόλια του οδηγού και των επιβατών θα γράφονται κανονικά και στην ροή του LIVE στο autotriti.gr, όπου θα ανεβαίνουν videos και φωτογραφίες κάθε μοντέλου.
LIVE στη σελίδα του Auto Τρίτη στο Facebook μέσα από το κάθε αυτοκίνητο, με σχολιασμό από τον οδηγό μετά την κάθε προσπάθεια! Κάντε like στην σελίδα για να σας έρθει ειδοποίηση μόλις ξεκινήσει η μεγάλη δοκιμή!
LIVE και στο autotriti.gr, με σχολιασμό, βίντεο και φωτογραφίες!
Στο ELK test, ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, πρέπει να αποφύγεις ένα εμπόδιο που πετάχτηκε ξαφνικά μπροστά σου και να επιστρέψεις πάλι στη λωρίδα σου. Η διαδρομή είναι στενή, όσο η λωρίδα ενός επαρχιακού δρόμου. Έτσι δεν υπάρχει δυνατότητα να διορθώσεις, όπως δεν υπάρχει και στην πραγματική ζωή. Αν το αυτοκίνητο χάσει έστω και ελάχιστα την πρόσφυση του, χτύπησες στο εμπόδιο ή στο πεζοδρόμιο ή στο αυτοκίνητο που έρχεται από απέναντι. Η δοκιμή γίνεται με 4 άτομα και τις αποσκευές τους.
Και τι διαφορά έχει αν ένα αυτοκίνητο μπορεί να «περάσει», για παράδειγμα, με 72 ενώ ένα άλλο με 74 χλμ./ώρα; Σιγά την διαφορά. Και όμως! Τι ρόλο παίζει εδω το ESP και τι τα λάστιχα; Πόσο καλά τα κατα φέρνουν τα SUV που έχουν ψηλότερα το κέντρο βάρους;
Πώς θα γίνει η δοκιμή:
Σε όλα τα αυτοκίνητα η πρώτη δοκιμή θα γίνει με ταχύτητα 67 χλμ./ώρα, που την έχουμε επιλέξει γιατί εκτιμάμε ότι θα τα καταφέρουν όλα. Στην προσπάθεια αυτή, ανάλογα με την συμπεριφορά κάθε μοντέλου, ο οδηγός θα κάνει μια εκτίμηση της μέγιστης ταχύτητας με την οποία το μοντέλο μπορεί να ολοκληρώσει τη δοκιμή. Για παράδειγμα 70-72 χλμ./ώρα.
Η δεύτερη προσπάθεια θα γίνει με το πάνω όριο της εκτίμησης του οδηγού. Στο παράδειγμα μας με 72 χλμ./ώρα.
Αν η προσπάθεια είναι πετυχημένη, θα γίνει 3η (ή και 4η ) προσπάθεια με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα, αν είναι αποτυχημένη με μικρότερη.
Η δοκιμή θα γίνει με βενζινοκίνητα μοντέλα.
Από τις 3 εκδόσεις εξοπλισμού που έχουν όλα τα μοντέλα, διαλέξαμε την μεσαία, αφού αυτή είναι που κάνει τις περισσότερες πωλήσεις. Κάποια από τα μοντέλα της δοκιμής έχουν λάστιχα 1" μεγαλύτερα, από αυτά που φοράει η μεσαία έκδοση, ενώ ένα μοντέλο είναι τετρακίνητο. Στα μοντέλα με τις μεγαλύτερες ζάντες θα αφαιρέσουμε 1,5 χλμ./ώρα από την επίδοση τους, αφού τόσο περίπου κερδίζουν στη δοκιμή αυτή σε σχέση με την μεσαία έκδοση εξοπλισμού, που έχουν όλα τα άλλα μοντέλα, ενώ το τετρακίνητο μοντέλο θα δεχτεί «ποινή» 2,5 χλμ./ώρα (όσο δηλαδή υπολογίζεται ότι θα έκανε η δικίνητη έκδοση).
Τι βλέπετε στο LIVE
Σήμερα, στις 18:30 πραγματοποιήθηκε η LIVE μετάδοση του ELK Test στο Facebook και την ιστοσελίδα του autotriti.gr!
Δείτε στις επόμενες «σελίδες» όλες τις προσπάθειες Live στο Facebook, μέσα από το αυτοκίνητο.
Σε κάθε προσπάθεια, ο οδηγός, αλλά και οι επιβάτες του πίσω καθίσματος, σχολιάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και του ESP, ενώ βλέπουμε στην ειδική οθόνη την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Όλα τα σχόλια του οδηγού και των επιβατών θα γράφονται κανονικά και στην ροή του LIVE στο autotriti.gr, όπου θα ανεβαίνουν videos και φωτογραφίες κάθε μοντέλου.
LIVE στη σελίδα του Auto Τρίτη στο Facebook μέσα από το κάθε αυτοκίνητο, με σχολιασμό από τον οδηγό μετά την κάθε προσπάθεια! Κάντε like στην σελίδα για να σας έρθει ειδοποίηση μόλις ξεκινήσει η μεγάλη δοκιμή!
LIVE και στο autotriti.gr, με σχολιασμό, βίντεο και φωτογραφίες!
Σελίδα 1 | 13 οικογενειακά SUV: Το Live του Elk Test (+vids) |
Σελίδα 2 | Audi Q3 (+video) |
Σελίδα 3 | Mitsubishi Eclipse Cross (+video) |
Σελίδα 4 | Volkswagen Tiguan (+video) |
Σελίδα 5 | Volvo XC40 (+video) |
Σελίδα 6 | Peugeot 3008 (+video) |
Σελίδα 7 | Mercedes GLA (+video) |
Σελίδα 8 | BMW X1 (+video) |
Σελίδα 9 | Προσωρινή Κατάταξη 1ης μέρας |
Σελίδα 10 | Opel Grandland X (+video) |
Σελίδα 11 | Skoda Karoq (+video) |
Σελίδα 12 | Toyota C-HR (+video) |
Σελίδα 13 | Nissan Qashqai (+video) |
Σελίδα 14 | Renault Kadjar (+video) |
Σελίδα 15 | Ford Kuga (+video) |
Σελίδα 16 | Τελική κατάταξη |
Σελίδα 17 | Τι είναι το Elk Test; |
Το kuga 72 χλμ? Κάτω μέχρι κ από το ch-r? Χαλασμένο λάστιχο του βάλατε?
Απάντηση: Το kuga είχε λάστιχο και ώσπου να το επισκευάσουμε είχε τελειώσει το Live. Η δοκιμή του έγινε αργότερα και έκανε 72 χλμ/ώρα
Συγχαρητήρια για το άρθρο. Θα σας πρότεινα να βάζατε και μια εξωτερική κάμερα, να βλέπαμε την συμπεριφορά του οχήματος.
Που είναι το kUGA παιδιά ??????? Χθες το είχατε προαναγγειλει. Το εξαφανισατε για να είναι στην πρώτη θέση το κουβαλάει γκρουπ ΝΤΡΟΠΗ
Το Kuga τι έγινε ρε παιδιά, τσάμπα περιμέναμε;
Απάντηση: Το Kuga είχε λάστιχο και ώσπου να το επισκευάσουμε είχε τελειώσει το Live. Η δοκιμή του έγινε αργότερα και έκανε 72 χλμ./ώρα. Έχει προστεθεί στο θέμα και στην τελική κατάταξη.
ΤΟ KAROQ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ...
Πολλά μπράβο για την έρευνα, περιμένουμε με ανυπομονησία TEST Αποφυγής κινδύνου στη κατηγορία των μικρομεσαίων.
Το Hyundai Tucson ανήκει σε αλλη κατηγορία?
Καλό θα ήταν να αναφέρεται και η απόσταση κάθε οχήματος από το έδαφος, η οποία επίσης θα πρέπει να ληφθεί υπόψη εφόσον εφαρμόσατε σύστημα ποινής για φαρδύτερα ελαστικά.
https://www.youtube.com/watch?v=OhX0pJs_ffs&ab_channel=km77.com Γιατί τόσο μεγάλη απόκλιση;
Το Hyundai Tucson ανήκει σε αλλη κατηγορία
Καλημέρα που είναι το jeep compass;