11 φωτογραφίες »

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

29.291 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2021)

Και πως είναι στην οδήγηση;
Το αυξημένο βάρος, λόγω μπαταρίας, όχι μόνο δεν έχει αντίκτυπο στη συμπεριφορά του Kuga PHEV σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις, αλλά το χαμηλό κέντρο βάρους, το πιο σφιχτό τιμόνι, η ST-Line ρύθμιση της ανάρτησης και οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών σε προδιαθέτουν να εκμεταλλευτείς τις ζωντανές του επιδόσεις. Με την βοήθεια και του ηλεκτρονικού του οπλοστασίου, θα στρίψει ουδέτερα με μικρή κλίση χάρη στο «επικοινωνιακό» τιμόνι του (ειδικά στη λειτουργία Sport) και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που το ευνοεί, τόσο στον τρόπο που μεταφέρει τον όγκο του και όσο και στο πως απορροφούνται οι πιέσεις. Αν και η τάση για υποστροφή είναι αισθητή υπό συνθήκες πίεσης, τελικά το Kuga PHEV στρίβει γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια, χάρη και στα εξαιρετικά σε απόδοση, αλλά και αίσθηση, φρένα. Ένα ακόμη αξιοζήλευτο στοιχείο είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Μάλιστα με αποκλειστική ηλεκτρική κίνηση, ο θόρυβος στα 130 χλμ./ώρα είναι μικρότερος και από της Mercedes S-Class, ενώ το βουητό στην επιτάχυνση δεν ενοχλεί. Σχετικά με την εκτός δρόμου κίνηση τώρα, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί στα 160 χλστ.. Ωστόσο ακόμα και σε δοκιμασίες που υποβάλλαμε το Kuga PHEV και που δεν ταιριάζουν τόσο με το χαρακτήρα του, όχι μόνο δε «βρήκε», αλλά χάρη στο ειδικό πρόγραμμα δεν κόλλησε και δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να τα βάλει πέρα με την άμμο, το σαθρό χώμα και τα νεροφαγώματα. 

Η γνώμη μας 
Η plug-in υβριδική τεχνολογία της Ford έκανε το θαύμα της και εξασφάλισε στο Kuga τη διάκριση του πιο οικονομικού SUV της αγοράς. Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα είναι η υψηλή τιμή, που πάντως παραμένει στα πλαίσια του ανταγωνισμού και συνοδεύεται από ένα κορυφαία επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL