Κινητήρας-Κιβώτιο: Ροπάτος και οικονομικός συνδυασμός
48.791 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/8/2015
Στο ανανεωμένο Civic η πιο ενδιαφέρουσα επιλογή κινητήρα είναι αυτή με τον γνωστό, δοκιμασμένο και ισχυρό, 1.600άρη diesel των 120 ίππων και 300 Nm ροπής. Σε σχέση με πριν, η κύρια διαφορά είναι η προσθήκη ενός νέου καταλύτη και φίλτρου μικροσωματιδίων πετρελαίου που μειώνει τους ρύπους, παρότι οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση είναι στα ίδια, χαμηλά επίπεδα με πριν (3,7 λτ./100 χλμ. και 98 γρ./χλμ. στην έκδοση Civic Sport). Έτσι, στην πράξη, ο κινητήρας προσφέρει πολύ καλή τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι και τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ, σε συνδυασμό με το πολύ καλό 6άρι μηχανικό κιβώτιο, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Αλλά και από πλευράς λειτουργίας, κάποιες ενισχύσεις και προσθήκες στο χώρο του κινητήρα έχουν μειώσει τα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό, κυρίως δε στις ψηλές στροφές, εκεί όπου το μοτέρ δεν είναι τόσο ραφιναρισμένο όσο χαμηλότερα. Στο πεδίο της οικονομίας τέλος, συνολικά το Civic 1,6 i-DTEC Sport τα καταφέρνει πολύ καλά, με τις μετρήσεις μας στην εθνική να δείχνουν ότι 5,0 λτ./100 χλμ. καίει το αυτοκίνητο στα αρκετά, 136 χλμ./ώρα.
Στο δεν πληρώνει τέλη βάλε σε παρένθεση (ακόμα).........