ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 1.600άρης diesel του Civic με όπλο του την άφθονη ροπή, είναι σε θέση να συνδυάσει με επιτυχία τις επιδόσεις με την οικονομία κίνησης.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ροπάτος και οικονομικός συνδυασμός

48.798 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/8/2015

Στο ανανεωμένο Civic η πιο ενδιαφέρουσα επιλογή κινητήρα είναι αυτή με τον γνωστό, δοκιμασμένο και ισχυρό, 1.600άρη diesel των 120 ίππων και 300 Nm ροπής. Σε σχέση με πριν, η κύρια διαφορά είναι η προσθήκη ενός νέου καταλύτη και φίλτρου μικροσωματιδίων πετρελαίου που μειώνει τους ρύπους, παρότι οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση είναι στα ίδια, χαμηλά επίπεδα με πριν (3,7 λτ./100 χλμ. και 98 γρ./χλμ. στην έκδοση Civic Sport). Έτσι, στην πράξη, ο κινητήρας προσφέρει πολύ καλή τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι και τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ, σε συνδυασμό με το πολύ καλό 6άρι μηχανικό κιβώτιο, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Αλλά και από πλευράς λειτουργίας, κάποιες ενισχύσεις και προσθήκες στο χώρο του κινητήρα έχουν μειώσει τα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό, κυρίως δε στις ψηλές στροφές, εκεί όπου το μοτέρ δεν είναι τόσο ραφιναρισμένο όσο χαμηλότερα. Στο πεδίο της οικονομίας τέλος, συνολικά το Civic 1,6 i-DTEC Sport τα καταφέρνει πολύ καλά, με τις μετρήσεις μας στην εθνική να δείχνουν ότι 5,0 λτ./100 χλμ. καίει το αυτοκίνητο στα αρκετά, 136 χλμ./ώρα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Honda Civic 1,6 i-DTEC Sport
Κινητήρας 1.6
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.597
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία turbodiesel common rail
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 300/2.000
Start/Stop ΝΑΙ
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,3/10,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,2/13,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 207
Βάρος (κιλά) 1.378
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 3,7
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 5,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 98
Εξοπλισμός - τιμή
VSA *
Αερόσακοι 6
Ηχοσύστημα *
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου *
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας *
Eξοπλιστική έκδοση *
Τιμή από (ευρώ) 25.950
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 24.520
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 293 χλστ.
Πίσω φρένα Δισκοι 276 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,5
Κύκλος στροφής (μ.) 11,9
Διάσταση ελαστικών 225/45 R17
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 78
Κεφάλι πίσω 6
Πλάτος εμπρός 1.441
Πλάτος πίσω 1.354
Πόδια πίσω 83
Χώρος αποσκευών (λτ.) 407
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.370x1.770x1.470
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.595
Tags: HONDA CIVIC