Απίθανο είναι να δούμε μια πλήρως ηλεκτρική Ferrari μέσα στα επόμενα χρόνια σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της πασίγνωστης ιταλικής φίρμας, κ. Enrico Galliera. H Ferrari, παρά το γεγονός ότι βλέπει ανταγωνιστικές εταιρείες να ετοιμάζονται να παρουσιάσουν ηλεκτρικά μοντέλα, δεν θέλει να ακολουθήσει τα χνάρια τους αλλά θέλει να περιμένει μέχρι να γίνει δυνατή η υιοθέτηση μιας καινοτόμου ηλεκτρικής τεχνολογίας.
Ο Galliera είπε συγκεκριμένα: «Υπάρχουν μερικοί ανταγωνιστές που εισέρχονται στην αγορά με νέα τεχνολογία που θα εξετάσουμε, αλλά θα προκύψει κάποιο πρόβλημα για τη Ferrari; Νομίζω πως όχι, λόγω των συγκεκριμένων στόχων της Ferrari. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ηλεκτρική τεχνολογία δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη αρκετά για να καλύψει τις ανάγκες ενός supercar».
Ο ερχομός της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari πάντως φαίνεται πως είναι θέμα χρόνου καθώς ο Galliera συνέχισε λέγοντας: «Μόλις αναπτυχθεί αρκετά η ηλεκτροκίνηση, θα μπορέσουμε να παράγουμε ένα αυτοκίνητο που να φτάνει τα στάνταρ μας. Δεν θα φτιάξουμε απλώς μια ηλεκτρική Ferrari μόνο και μόνο για να το κάνουμε. Η εξέλιξη νέων τεχνολογιών είναι 100% στο DNA της Ferrari».
Η ιταλική φίρμα πρόσφατα παρουσίασε την plug-in υβριδική SF90 Stradale με τον Galliera να σημειώνει πως οι ιδιοκτήτες της «λατρεύουν να χρησιμοποιούν το αθόρυβο ηλεκτρικό mode νωρίς το πρωί και να χρησιμοποιούν το μοτέρ βενζίνης αργότερα μέσα στην μέρα για να απολαύσουν τον ήχο του».
Καλώς ή κακώς, θα γίνει κ αυτό. Όσο «κακώς» έχουμε τετρακύλινδρη δίλιτρη Porsche, “M” με κινητήρα πετρελαίου, Mercedes με κινητήρα 1,3λτ, Maserati diesel, Laborghini από Γερμανούς, Volvo made in PRC.
Oτι δεν εξελίσσεται πεθαίνει, αυτή είναι η αλήθεια. Και η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία το έχει βιώσει πολλάκις.
Όποτε μάλλον καλώς θα δούμε αμιγώς ηλεκτρική Ferrari, με εξωτερικό υπέρ-ηχείο να μιμείται «μουσική» από V12....
Καλώς ή κακώς, θα γίνει κ αυτό. Όσο «κακώς» έχουμε τετρακύλινδρη δίλιτρη Porsche, “M” με κινητήρα πετρελαίου, Mercedes με κινητήρα 1,3λτ, Maserati diesel, Laborghini από Γερμανούς, Volvo made in PRC. Oτι δεν εξελίσσεται πεθαίνει, αυτή είναι η αλήθεια. Και η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία το έχει βιώσει πολλάκις. Όποτε μάλλον καλώς θα δούμε αμιγώς ηλεκτρική Ferrari, με εξωτερικό υπέρ-ηχείο να μιμείται «μουσική» από V12....