Αν το νέο Leon σας φαίνεται λίγο «λίγο», μήπως σε μια έκδοση κουπέ θα έσπαγε ταμεία; Ή ακόμη καλύτερα, με την Audi να τελειώνει το ΤΤ από τη γκάμα της, μήπως ένα ξεχωριστό Cupra στο πάτωμα του Leon και στο σχήμα του TT θα ήταν ακόμη καλύτερο;
Η CUPRA είναι φυσικά η ξεχωριστή πλέον μάρκα, αδελφή, της SEAT, που στα πρότυπα της Abarth, λανσάρει ειδικές εκδόσεις των μοντέλων της ισπανικής φίρμας. Έτσι για κάθε ένα μοντέλο της SEAT, θα δούμε και μια έκδοση με τα σήματα της CUPRA. Όμως η CUPRA θέλει και κάτι διαφορετικό. Κάτι που να την κάνει να ξεχωρίσει. Μήπως ένα TT;
Η SEAT λανσάρισε πρόσφατα το ολοκαίνουργιο Leon. Μετά από 7 χρόνια, το Leon αυτή τη φορά κάνει πιο συντηρητικά βήματα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο που μεταμόρφωσε τελείως το μικρομεσαίο της SEAT. Για κάποιους είναι πιο ραφιναρισμένο, λίγο πιο σοβαρό και premium, για άλλους λιγότερο τολμηρό, με μια κάπως περίεργη αναλογία διαστάσεων που το κάνει περισσότερο Scala και λιγότερο A3.
Όπως και να έχει το Leon θα μείνει το πολύ στα 150 άλογα μέχρι να έρθει η υβριδική έκδοση, και θα είναι δουλειά της CUPRA να το μετατρέψει στο τέρας που όλοι θα θέλαμε να δούμε. Όμως με το νέο Leon ανοίγονται περισσότερες προοπτικές. Με δεδομένο το τέλος παραγωγής του τρέχοντος Toledo (μαζί με το αδελφό Skoda Rapid), η SEAT πιθανώς να προσαρμόσει το Leon σε τρεις όγκους για να καλύψει το κενό.
Υπάρχει όμως ακόμη μία εκδοχή. Με το Leon να κάνει χρήση της πλατφόρμας MQB, η προσαρμογή του σε ένα προσθιοκίνητο μεν, αλλά σπορ δίθυρο και (ίσως) διθέσιο μοντέλο, δεν θα ήταν κακή ιδέα. Ειδικά τώρα που η Audi τελείωνει το ΤΤ στο σχήμα που το ξέραμε, ένα μοντέλο της CUPRA στο αντίστοιχο μέγεθος και σχήμα, με τα μηχανικά του Leon δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα. Θα έδινε στην Cupra το μοντέλο-ναυαρχίδα που χρειάζεται, και δεν θα άφηνε κενό στον όμιλο.
Υπάρχει βέβαια το πρόβλημα της τοποθέτησης στην αγορά. Βλέπεις η Audi μπορεί να πουλάει ένα δίπορτο κουπέ και ρόουντστερ μοντέλο σε τιμές όσο μια Porsche, και ας βασίζεται σε μικρομεσαία πλατφόρμα (αν και το αλουμίνιο κοστίζει). Η CUPRA μπορεί να κάνει το ίδιο; Γιατί ένα τέτοιο μοντέλο θέλει να κρατηθεί ψηλά στη γκάμα, αλλιώς κινδυνεύει να χαθεί ανάμεσα στα άλλα, όπως έγινε με το κατά τα άλλα εκπληκτικό RCΖ της Peugeot.
Τι λέτε λοιπόν στην ιδέα; Ένα ΤΤ από την CUPRA στα μηχανικά του νέου Leon και εκρηκτικές εκδόσεις; Μπορεί η πάσα της Audi στην CUPRA να πιάσει; Ή μήπως θα ήταν καλύτερα η πάσα να γίνει στην SEAT; Τι λέτε;