Τι νέο φέρνει το ολοκαίνουργιο Citroen C3 Aircross σε σχέση με το προηγούμενο;
- Μεγάλωσε κατά 23 εκ. και έγινε το πρώτο μικρό SUV που βγαίνει και ως 7θέσιο
- Τέλος το diesel, έχει βενζίνη, ήπια υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις
- Έχει πιο αναπαυτικά καθίσματα και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (+50 λτ.)
- Από στρογγυλό έγινε... boxy και πιο επιθετικό
Νέο Citroen C3 Aircross vs προηγούμενο
Το νέο, δεύτερης γενιάς Citroen C3 Aircross βρίσκεται εδώ και λίγες εβδομάδες στην Ελλάδα με τιμές από 18.900 ευρώ και είναι ριζικά αλλαγμένο, από την εξωτερική του εμφάνιση και την καμπίνα έως τα κινητήρια σύνολα και τις τεχνολογίες κάτω από το καπό. Στις επόμενες γραμμές παρουσιάζουμε αναλυτικότερα τι νέο φέρνει το καινούριο Citroen C3 Aircross σε σχέση με το προηγούμενο.
1. Νέα πλατφόρμα, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και 7θέσιο
Το νέο Citroen C3 Aircross βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, την Smart Car (ίδια με του νέου C3), κάτι που επέτρεψε στους σχεδιαστές των Γάλλων να αυξήσουν τις διαστάσεις του. Το αποτέλεσμα είναι το νέο C3 Aircross να είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε μήκος από το προηγούμενο φτάνοντας τα 4,39 μέτρα (ήταν 4,16 πριν), λίγο πιο πλατύ (1,79 αντί 1,75 μ.) και λίγο πιο ψηλό (1,66 αντί 1,63 μ.), την ώρα που το μεταξόνιό του παρέμεινε στα ίδια επίπεδα (2,67 αντί 2,60 μ.).H αύξηση αυτή στο μήκος έδωσε την δυνατότητα στη μάρκα να του προσφέρει και 7θέσια έκδοση, η πρώτη και μοναδική φορά μέχρι τώρα που συμβαίνει κάτι τέτοιο σε μικρό SUV. Η Citroen ανακοινώνει επίσης πως ενίσχυσε τα SUV χαρακτηριστικά του μοντέλου, αυξάνοντας την απόστασή του από το έδαφος πάνω από 20 εκ. (ήταν 17,8 εκ. πριν).
2. Από στρογγυλό έγινε... boxy και πιο επιθετικό
Εκτός από μεγαλύτερες διαστάσεις, το νέας C3 Aircross διαφέρει από το προηγούμενο σε ό,τι αφορά την εξωτερική του σχεδίαση, αφού οι μεγάλες στρογγυλές επιφάνειες έχουν δώσει την θέση τους σε ένα πιο μοντέρνο αμάξωμα με πολλές κοφτές γραμμές και έντονες ακμές. Η νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας περιλαμβάνει πλήρως ανασχεδιασμένο πρόβολο με πιο επιβλητικό προφυλακτήρα, το νέο λογότυπο της Citroen και νέα φώτα που φέρουν τη χαρακτηριστική υπογραφή «C» σε τρία τμήματα. Από το πλάι φαίνεται πως το αυτοκίνητο έχει πιο τετραγωνισμένο σχήμα, δεν έχει coupe οροφή δηλαδή, ώστε οι πίσω επιβάτες που κάθονται στην τρίτη σειρά καθισμάτων να έχουν αρκετό χώρο για τα κεφάλια τους. Τέλος, πλήρως ανασχεδιασμένα είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία ακολουθούν και αυτά τη σχεδιαστική προσέγγιση των μπροστινών με τρία φωτεινά τμήματα.
Συνέχεια του άρθρου >>>