- Πιο… «Ford to drive» από το αδερφό Explorer, είναι ενδιαφέρον στο δρόμο (για ηλεκτρικό)
- Πήρε το όνομα του θρυλικού Capri και έχει μικρές σχεδιαστικές αναφορές στο προ 38 ετών μοντέλο
- Πισωκίνητο και τετρακίνητο με έως και 340 ίππους από τους ηλεκτροκινητήρες της VW
- Με πρακτική και καλοφτιαγμένη καμπίνα σαν το Explorer, π.χ. έχει κινούμενη οθονάρα 14,6 ιντσών για πρόσβαση σε κρυφό χώρο αντικειμένων
Πιο… «Ford to drive» από το αδερφό Explorer, είναι ενδιαφέρον στο δρόμο (για ηλεκτρικό)
Μετά από αρκετά χιλιόμετρα οδήγησης στα βουνά γύρω από τη Μασσαλία, το Capri ήταν -για ηλεκτρικό- αρκετά ενδιαφέρον χάρη στη σφιχτή ανάρτηση, το χαμηλό κέντρο βάρους και το καλό σε αίσθηση τιμόνι. Καμία σχέση με τις ηλεκτρικές προτάσεις της VW (κατασκευάζεται άλλωστε στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία), ακόμα και από το Explorer είναι πιο fun to drive.
Το Ford Capri είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμή από 37.200 ευρώ (δες εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό του νέου ηλεκτρικού Coupe-SUV της Ford).
Πήρε το όνομα του θρυλικού Capri και έχει μικρές σχεδιαστικές αναφορές στο προ 38 ετών μοντέλο
Με την πρώτη… φυσική ματιά που ρίξαμε, το Capri μας άρεσε πολύ περισσότερο από ό,τι στις φωτογραφίες. Oι σχεδιαστικές αναφορές στο εμβληματικό Capri αφορούν κυρίως στο μοτίβο με τα 4 στοιχεία στα φώτα και στις «νευρώσεις» του καπό. Από εκεί και πέρα καμία σχέση, πέρα από το… sex appeal της οροφής. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η κλειστή μάσκα με το «μπλε οβάλ» στο κέντρο της μαύρης φάσας που ενώνει νοητά τους LED προβολείς. Ωραία τα «καπούλια», ενώ πίσω το ενδιαφέρον ξεχωρίζει η μαύρη φάσα με τα ενιαία φωτιστικά σώματα και την ονομασία Capri στο κέντρο.
Το Ford Capri είναι η πιο σπορτίφ εκδοχή του Explorer, που δοκιμάσαμε πρόσφατα στην Ελλάδα με τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της φίρμας του «μπλε οβάλ» στη Γερμανία και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Κολωνίας.
Πισωκίνητο και τετρακίνητο με έως 340 ίππους από τους ηλεκτροκινητήρες της VW
Το νέο Ford Capri βασίζεται στο πάτωμα MEB και τα ηλεκτρικά μέρη της VW σαν αποτέλεσμα της σχετικής συνεργασίας των δύο εταιρειών. Ωστόσο, το Capri μαζί με το Explorer (την κουπέ εκδοχή του οποίου ουσιαστικά αποτελεί) κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία αποκλειστικά για την Ευρώπη. Όπως και στο Explorer υπάρχουν δύο επιλογές: Μία πισωκίνητη με 286 ίππους, 0-100 σε 6,4 δλ. και αυτονομία έως 627 χλμ., καθώς μία 4κίνητη με 340 άλογα, 0-100 σε 5,3 δλ. και αυτονομία έως 592 χλμ..
Με πρακτική και καλοφτιαγμένη καμπίνα σαν το Explorer, π.χ. έχει κινούμενη οθονάρα 14,6 ιντσών για πρόσβαση σε κρυφό χώρο αντικειμένων
Mε εξαίρεση το τιμόνι, το ποιοτικό και εργονομικό εσωτερικό έρχεται αυτούσιο από το Ford Explorer προσφέροντας άνετους χώρους (η κλίση της οροφής στο πίσω μέρος ελάχιστα έχει επηρεάσει τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών), υπερ-επαρκές πορτμπαγκάζ 572 λτ. (+42 λτ. από το Explorer) και κορυφαία πρακτικότητα με την τελευταία να εκφράζεται με στοιχεία όπως το Mega Console των 17 λίτρων, που χώρεσε το lap top μας και την κινούμενη οθόνη αφής των 14,6 ιντσών που αποκαλύπτει έναν «κρυφό» χώρο για αντικείμενα.
Παρακάτω θα διαβάσετε αναλυτικά τις πρώτης οδηγικές μας εντυπώσεις από τη δυναμική παρουσίαση του Ford Capri στη Μασσαλία.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Κεντρίζει το βλέμμα; Σίγουρα! |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Πρακτική και καλοφτιαγμένη καμπίνα δάνειο από το Explorer |
Σελίδα 4 | Κινητήρες-Αυτονομία: Πισωκίνητο ή τετρακίνητο έως 340 άλογα & 627 χλμ. αυτονομία |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ευχάριστο, με αρχοντικό «πάτημα» και μεγάλη αυτονομία |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |