Οι οδηγοί πρέπει μάλιστα να εκπαιδεύονται για εντελώς ιδιαίτερες προκλήσεις.
Τι χρειάζεται να οδηγήσεις στο Le Mans;
2.528 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2017)
Μάθε όλες τις συνθήκες και τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι οδηγοί σε κάθε τέτοιον αγώνα. Θα μπορούσες να ανταποκριθείς;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όλα τα παραπάνω τα αντιμετώπισαν οι οδηγοί της Ford Chip Ganassi Racing στις βάρδιες τους στο τιμόνι των Ford GT μας που συμμετείχαν στon πασίγνωστο αγώνα 24 Ώρες του Le Mans. Όπως ισχύει για κάθε κορυφαίο αθλητή, αυτό προϋποθέτει εκπαίδευση. Εξειδικευμένες ασκήσεις φυσικής κατάστασης για την ενδυνάμωση του αυχένα, των χεριών και του κορμού, καθώς και βελτίωση του καρδιαγγειακού συστήματος και του συντονισμού χεριών και όρασης.
Οι οδηγοί πρέπει μάλιστα να εκπαιδεύονται για εντελώς ιδιαίτερες προκλήσεις. Πριν από τον αγώνα της Σανγκάης στο περσινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), οι οδηγοί της Ford, Harry Tincknell και Andy Priaulx, δεν είχαν ποτέ οδηγήσει στη συγκεκριμένη πίστα.
Η φυσική κατάσταση του οδηγού παρακολουθείται και κατά τη διάρκεια των αγώνων, χάρη σε ειδικά συστήματα ελέγχου των καρδιακών παλμών και της αναπνοής, της θερμοκρασίας του σώματος και των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα, δίνοντας τη δυνατότητα στην ομάδα να αντιμετωπίσει τυχόν προβλήματα κατά τη διάρκεια των pitstop και να επαναφέρει τους οδηγούς σε άριστη φυσική και πνευματική κατάσταση.
Θερμοκρασία – οι θερμοκρασίες στο cockpit μπορούν να φτάσουν σε επίπεδα σάουνας 320 C
Φορτία G – Επιτάχυνση, φρενάρισμα και εγκάρσια φορτία είναι ανάλογα μίας διαδρομής σε τρενάκι Λούνα Παρκ επί τρεις ώρες
Φρενάρισμα – τα φορτία επιβράδυνσης είναι τόσο ισχυρά που εξωθούν τον αέρα από τους πνεύμονες
Αφυδάτωση – σε μία βάρδια οδήγησης άνω των 2,5 ωρών ένας οδηγός μπορεί να χάσει μάζα 2,5 κιλών από απώλεια υγρών
Θερμίδες – ένας οδηγός μπορεί να κάψει μέχρι και 3.000 θερμίδες σε μία τρίωρη βάρδια οδήγησης
Αναπνοή – Η προσπάθεια που απαιτείται στην αναπνοή μέσα από το κράνος και την μπαλακλάβα είναι ανάλογη της αναπνοής σε μεγάλο υψόμετρο.