Το νέο sportscar της Maserati (εδώ η ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα) θα είναι αυστηρά διθέσιο, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε cabrio εκδοχή.
Η εμπορική πορεία της εικονιζόμενης Ghibli αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στη μηχανολογική εξέλιξη του νέου sportscar, το οποίο προβλέπεται να λανσαριστεί μέχρι το 2016.
Το 2016 η διθέσια «μικρή» Maserati
Διαβάστηκε από10251αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/7/2013
Η ιταλική μάρκα θα ετοιμάσει μια σχετικά συμπαγή εκδοχή μοντέλου με μικρότερο κυβισμό, από ότι συνήθως, για να είναι πιο προσιτό κι ανταγωνιστικό και το οποίο θα λανσαριστεί ως το 2016.
Όπως είχε δηλώσει παλιότερα ο επικεφαλής της Maserati, Harald J. Wester, η ιταλική φίρμα θα σχεδιάσει ένα compact σπορ διθέσιο μοντέλο, για τις «μικρότερες» κατηγορίες. Μάλιστα τα λόγια αυτά, έρχεται να επιβεβαιώσει σε τωρινές ανακοινώσεις του κι ο Giulio Pastore, διευθυντής της εταιρείας στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον οποίο η Maserati μετά την παρουσίαση της νέας GranCabrio και GranTurismo, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν το 2015, θα μπορούσε να ασχοληθεί και με ένα «μικρότερο» αυτοκίνητο.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο sportscar θα είναι ένα αυστηρά διθέσιο και μικρότερο σε μέγεθος από την επόμενη γενιά της GranTurismo (η οποία, με τη σειρά της, θα μειώσει τις διαστάσεις της και θα μετατραπεί σε 2+2 θέσεων τετραθέσιο, προς όφελος του δυναμισμού), ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε cabrio εκδοχή, λίγο αργότερα. Όπως μπορούμε να δούμε και στην αποκλειστική ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα που εξασφαλίσαμε, το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι ιδιαίτερα δυναμικό και με σχεδίαση που παραπέμπει στα υπόλοιπα μοντέλα της ιταλικής φίρμας.
Όπως και να έχει η επακριβής θέση του νέου μοντέλου στην γκάμα θα ανευρεθεί, το βασικό όμως είναι ότι θα πρόκειται για το πιο sport μοντέλο της ιταλικής φίρμας, κατά τον G.Pastore, ο οποίος τόνισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει πλέον ένα supercar στην γκάμα της φίρμας με αφετηρία τη LaFerrari (όπως είχε γίνει στο παρελθόν για τη Maserati MC12, που είχε βασιστεί στη Ferrari Enzo). Ούτε βέβαια αυτό σημαίνει ότι θα δούμε μια παραλλαγή της Alfa Romeo 4C. Θα πρέπει η Maserati, πάντα κατά τον Pastore, να στηριχθεί εξ ολοκλήρου σε δικά της δεδομένα, δική της σχεδίαση και τεχνογνωσία.
Ανεξαρτήτως των supercar εξελίξεων στη φίρμα, κάτι που σίγουρα αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο και στη μηχανολογική εξέλιξη του νέου sportscar είναι η εμπορική πορεία της νέας Ghibli, καθώς και της Quattroporte. Αλλωστε, τα νέα των αγορών είναι καλά μιας και οι 6.100 πωλήσεις της Quattroporte μέχρι στιγμής έχουν ξεπεράσει τους στόχους και τις προσδοκίες της εταιρείας.