ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Maserati Biturbo Shamal «ζωντάνεψε» και κέρδισε επιδόσεις 21ου αιώνα

1.050 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2024)
Maserati Biturbo Shamal «ζωντάνεψε» και κέρδισε επιδόσεις 21ου αιώνα
5 Φωτογραφίες »

- Παρουσιάστηκε το νέο σχέδιο της εταιρείας Modena Automobili με ονομασία Maserati biturbo Shamal restomod
- Το μοντέλο είναι μία σημερινή εκδοχή του κλασσικού biturbo, ανανεωμένο εσωτερικά και εξωτερικά
- Αποκτά σύγχρονη σχεδίαση βασισμένη στις κλασσικές γραμμές του Shamal, μαζί με έναν αναβαθμισμένο V6 κινητήρα
- Με τιμή που ξεπερνά το μισό εκατομμύριο ευρώ, η εταιρεία θα κατασκευάσει 33 αυτοκίνητα

Παρουσιάστηκε το νέο σχέδιο της εταιρείας Modena Automobili με ονομασία Maserati biturbo Shamal restomod

Η Maserati έχει καταφέρει εδώ και πολλές δεκαετίες να συνδέσει το όνομά της με την ιταλική φινέτσα και την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Στο άκουσμά της μας έρχονται λέξεις όπως πολυτέλεια, άνεση, σπορ οδήγηση και για πολλούς από εμάς αποτελεί όνειρο το να αποκτήσουμε μία. Παρά τους δύσκολους καιρούς που διανύει η εταιρεία, διατηρεί αναμφίβολα τη φήμη και το όνομα που έχει χτίσει μέσα στα χρόνια.

Το μοντέλο είναι μία σημερινή εκδοχή του κλασσικού biturbo, ανανεωμένο εσωτερικά και εξωτερικά

Σε αυτό στηρίζεται η Modena Automobili, ένας ιταλικός οίκος που απαρτίζεται από κορυφαίους σχεδιαστές και μηχανικούς. Πήρε το Maserati biturbo και το μετέτρεψε σε ένα θηρίο με σημερινές προδιαγραφές. Διατηρώντας τις κλασσικές γραμμές του σχεδίου από το 1981, ο οίκος έδωσε έναν σύγχρονο σχεδιασμό στο biturbo με επιρροές από το Shamal, ένα θρυλικό μοντέλο της ίδιας δεκαετίας. Ωστόσο, δεν περιορίστηκε στην εξωτερική εμφάνιση, αφού επενέβη στην «καρδιά» του αυτοκινήτου και σε όλα τα περιφερειακά.


Οι 4 απολήξεις εξάτμισης μαζί με την αεροτομή δίνουν ιδιαίτερα άγριο look στο αυτοκίνητο
5 Φωτογραφίες »

Οι 4 απολήξεις εξάτμισης μαζί με την αεροτομή δίνουν ιδιαίτερα άγριο look στο αυτοκίνητο

Αποκτά σύγχρονο σχεδιασμό βασισμένο στις κλασσικές γραμμές του Shamal, μαζί με έναν μοντέρνο V6 κινητήρα

Ο original V6 κινητήρας που κινούσε το biturbo, έχει αντικατασταθεί από έναν νέο 3λιτρο V6 βγαλμένο από το Maserati Ghibli S και η ιπποδύναμή του ανέρχεται στα 500 άλογα. Οι επιδόσεις του «ζαλίζουν», καθώς κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ. με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 290 χλμ./ώρα. Το σασί του αυτοκινήτου έχει ενισχυθεί με εκτεταμένη χρήση από ανθρακόνημα, μαζί με βελτιώσεις στις αναρτήσεις και στα φρένα. Από εκεί και έπειτα, στο εξωτερικό δεν περνάνε απαρατήρητες οι «άγριες» γωνίες και τα αισθητά φαρδύτερα φτερά, που συμπληρώνονται από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μοντέρνα φώτα εμπρός και πίσω. Τέλος, η εταιρεία δεν έχει παρουσιάσει εικόνες του εσωτερικού, αλλά μας υπόσχεται ένα πολυτελές σαλόνι με έντονο σπορ χαρακτήρα.

Με τιμή που ξεπερνά το μισό εκατομμύριο ευρώ, η εταιρεία θα κατασκευάσει 33 μονάδες

Κλείνοντας, το πρώτο από τα 33 συνολικά κομμάτια που θα κατασκευαστούν αναμένεται να κυκλοφορήσει στα μέσα του 2025 στην τιμή των 585.000 ευρώ, κάτι που το καθιστά ακριβότερο ακόμα και από τα μοντέλα της υπάρχουσας γκάμας της Maserati.

Mercedes
ODIGOS NEXEN