Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πανευρωπαϊκής μελέτης της Nissan, η πλειονότητα των αυτοκινητιστών οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους.
Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει πως το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα.
Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι, παρόλο που υπάρχουν πλέον ζωντανά εξωτερικά χρώματα αλλά και επιλογές εξατομίκευσης, οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ συντηρητικοί όταν πρόκειται για την επιλογή του χρώματος του μοντέλου που θα αγοράσουν.
Η μελέτη διεξήχθη από τη Nissan, με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο ολοκαίνουργιο Μicra. Από τη έρευνα προέκυψε ότι περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θα έπρεπε να έχουν επιλέξει πιο εντυπωσιακές αποχρώσεις όπως το πορτοκαλί αντί για το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, με βάση τον τύπο της προσωπικότητάς τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου 22% των πελατών του νέου Μicra επιλέγουν πακέτα εξατομίκευσης για το αυτοκίνητό τους, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που αρχικά είχε προβλεφθεί. “Κλειδί” στην ζήτηση των πακέτων εξατομίκευσης αποτελεί το προσιτό κόστος, καθώς με μέσο όρο μόλις 400¤, οι αγοραστές του νέου Μicra μπορούν να αποκτήσουν το επιθυμητό σχέδιο εξατομίκευσης.
Μερικά από τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως παρακάτω :
- 86% επέλεξαν το λάθος χρωματισμένο αυτοκίνητο για τον τύπο της προσωπικότητάς τους,
- Περίπου τα δύο τρίτα επέλεξαν πιο παραδοσιακά / συντηρητικά χρώματα,
- Το 38% οδηγεί επί του παρόντος γκρίζο ή μαύρο όχημα,
- Το 53% των υπαρχόντων χρωμάτων είχε επηρεάσει την επιλογή του οχήματος,
- Οι περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει το αγαπημένο τους χρώμα.
Την εν λόγω έρευνα, πραγματοποίησε η OnePoll τον Ιούλιο του 2017, με συμμετοχή 1.000 αυτοκινητιστών από πέντε χώρες : τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σπουδαία έρευνα με τεράστιο δείγμα και ασφαλή συμπεράσματα. Πολύ σοβαρη δουλειά γενικά, αερολογιες... Οτι δηλαδη μεσα απο σύντομη έρευνα καταλαβαν την προσωπικότητα κάποιου αγοραστή η οποία δεν συναδει με καποιο χρώμα που επιλέχθηκε αλλά με αλλο... Φεξε μου και γλιστρησα!
Σπουδαία έρευνα με τεράστιο δείγμα και ασφαλή συμπεράσματα. Πολύ σοβαρη δουλειά γενικά, αερολογιες... Οτι δηλαδη μεσα απο σύντομη έρευνα καταλαβαν την προσωπικότητα κάποιου αγοραστή η οποία δεν συναδει με καποιο χρώμα που επιλέχθηκε αλλά με αλλο... Φεξε μου και γλιστρησα!