Το Corolla Cross θα κλέψει το πρωτάθλημα από το C-HR;
Με το C-HR να είναι ήδη πρωταθλητής των πωλήσεων, τι θα κάνει το νέο Corolla Cross για την Toyota; Θα κλέψει μερίδιο του «αδερφού» του, ή θα αφανίσει τον ανταγωνισμό;
Αν μία μάρκα μπορούσε να εκθρονίσει το Qashqai από την κορυφή της κατηγορίας, αυτή ήταν η Toyota. Και το κατάφερε με ένα μοντέλο πιο ειδικό από τον ανταγωνισμό, τόσο σε σχεδίαση, όσο και τεχνολογία. Τώρα που θα φέρει το «κανονικό» της SUV, που βάζει και την ονομασία της Corolla στο παιχνίδι, τι θα γίνει;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το C-HR, όπως και να έχει, είναι ένα από τα εξέχοντα μοντέλα της κατηγορίας σχεδιαστικά και οδηγικά. Σε μια γκάμα μοντέλων από πολύ προχωρημένα, μέχρι πολύ βαρετά, το C-HR σίγουρα βρίσκεται κοντά στην πρώτα, σε μια αγορά που γενικά είναι συγκρατημένη με τις σχεδιαστικές της προτιμήσεις.
Και όμως το C-HR ξεπερνά κάθε πιθανό φραγμό. Όχι μόνο σχεδιαστικό, αλλά και τεχνολογικό, αφού προσφέρεται μόνο υβριδικό, κάτι που σε μια κατηγορία που έχει σημαντικό ποσοστό παραδοσιακών αγοραστών, είναι μάλλον μειονέκτημα. Όμως όταν η Toyota συμμετέχει σε μία κατηγορία, τότε το πράγμα αλλάζει. Δεν είναι τυχαίο πως οι μόνες κατηγορίες στις οποίες δεν είναι πρώτη είναι αυτές στις οποίες δε συμμετέχει. Τουλάχιστον ακόμη.
Τώρα όμως η Toyota «κατεβάζει» το βασικό της μοντέλο στην κατηγορία. Το Corolla Cross, όπως το όνομα μαρτυρά, είναι το SUV της μάρκας στην κατηγορία που συμμετέχει το Corolla. Σαφώς μοιράζεται τα περισσότερα μηχανικά με το μικρομεσαίο που μοιράζεται και το όνομά του, όμως σχεδιαστικά είναι πιο ήπιο, και σε σχέση με το Corolla, και κυρίως σε σχέση με το C-HR.
Παρόλα αυτά, το Corolla Cross διατηρεί έναν πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα, σχεδιαστικά, και δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο RAV4, ώστε να δείχνει πιο «μάτσο» από τον ανταγωνισμό. Που σημαίνει πως ότι κοινό έχει χάσει το C-HR για την σχετικά ακραία του σχεδίαση, το Corolla Cross θα το πιάσει είτε γιατί είναι πιο ήπιο, όπως αρέσει στην κατηγορία, είτε, ακόμη περισσότερο, γιατί είναι πιο «τζιπ». Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια.
Ή μάλλον με δύο σμπάρους, C-HR και Corolla Cross, όλα τα τρυγόνια, δηλαδή την αγορά. Τουλάχιστον όσους μπορούν να αρκεστούν σε ένα μόνο υβριδικό σύνολο ως επιλογή, αφού το Corolla Cross αναμένεται να έχει τα ίδια μοτέρ με το C-HR.
Αυτό που μένει να δούμε είναι η απήχηση που έχει η μάρκα στην κατηγορία όταν έχει ήδη ένα μοντέλο. Δηλαδή αν μπορεί το Corolla Cross να πάρει άλλους τόσους αγοραστές από τον ανταγωνισμό, διπλασιάζοντας το μερίδιο της Toyota. Ή αν θα υπάρχουν σημαντικές απώλειες από το C-HR, προς το Corolla Cross.
Όπως και να έχει όμως, ακόμη και αν δεν βρεθεί η Toyota με το 1-2 στην κατηγορία, θα αυξήσει συνολικα την απόσταση που τη χωρίζει από τους άλλους. Αυτό που έκανε η VW στα μικρά SUV με τα Τ-Roc και T-Cross, με τη διαφορά ότι η Toyota θα έχει ένα τουλάχιστον μοντέλο στην κορυφή. Θα είναι όμως το C-HR ή το Corolla Cross;
Εσύ τι λες; Θα προτιμήσεις το Corolla Cross έναντι του C-HR; Και ποιό άλλο SUV της κατηγορίας θα αφήσεις για να πάρεις ένα Toyota;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »