H VW στο Golf 8ης νέας γενιάς ακολούθουσε την ίδια και πετυχημένη συνταγή στην σχεδίασή του, γεγονός που δίνει την ευκαιρία σε βελτιωτικούς οίκους όπως η JMS να διαφοροποιήσουν ριζικά την εμφάνισή του για τους ιδιοκτήτες που το επιθυμούν.
Μέσω των ψηφιακών σχεδίων που δημοσίευσε η JMS, βλέπουμε το γερμανικό μικρομεσαίο να εξοπλίζεται με κόκκινες λεπτομέρειες σε πολλά σημεία του αμαξώματος ως άμεση αναφορά στην έκδοση GTI, πλαϊνές ποδιές, αεροδυναμικό πίσω διαχύτη που δίνει την δυνατότητα να εγκατασταθούν πολλών ειδών συστήματα εξάτμισης, ΚW coilover ανάρτηση που του δίνει πιο σπορ λουκ μειώνοντας την απόστασή του από το έδαφος και 19άρες Barracuda Tzunamee EVO ζάντες αλουμινίου.
To πακέτο της θα παρουσιαστεί πάνω σε πραγματικό αυτοκίνητο τον Σεπτέμβριο όταν όλα τα εξαρτήματα που έχει σχεδιαστεί είναι έτοιμα να μπουν πάνω στο αυτοκίνητο. Αν και δεν έχει δώσει στο φως περισσότερες λεπτομέρειες, η JMS κάνει γνωστό πως η «περιποίησή» της θα αφορά και τα μηχανικά σύνολα του νέου Golf.
Η γκάμα του Golf 8 περιλαμβάνει αρχικά δύο 3κύλινδρους TSI απόδοσης 90 και 110 ίππων, δύο νέους 4κύλινδρους 115 και 150 ίππων που λειτουργούν σε κύκλο Miller και υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, καθώς και ένα νέο TDI που διαθέτει διπλό σύστημα διπλού ψεκασμού NOx, κάτι δηλαδή που είδαμε και στο νέο Passat.
Συνεχίζοντας, το Golf 8 είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen με 5 υβριδικούς κινητήρες και σύστημα 48 Volt που με τη σειρά τους υπόσχονται επίσης χαμηλότερη κατανάλωση κατά 10 % στην πράξη (WLTP). Συγκεκριμένα ο eTSI κινητήρας (mild hybrid) θα διατίθεται σε 3 επίπεδα ισχύος (110, 130 και 150 άλογα), ενώ οι εκδόσεις eHybrid (plug-in) θα αποδίδουν 204 ή 245 άλογα από το υβριδικό σύστημα με τον 1,4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα. Αμφότερες θα μπορούν να κινούνται ηλεκτρικά, για όση ενέργεια έχει η 13 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.