Το Hyundai Inster έγινε ανεπίσημα σπορ σε εκδόσεις N και N Line

2.049 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2024)
Το Hyundai Inster έγινε ανεπίσημα σπορ σε εκδόσεις N και N Line
2 Φωτογραφίες »

- Το Hyundai Inster ενέπνευσε τους σχεδιαστές.
- Σχεδόν απίθανο να δούμε ένα «καυτό» Inster Ν.
- Δεν αποκλείεται να ακολουθήσει μελλοντικά έκδοση N Line.
- Έως 115 άλογα το στάνταρ Hyundai Inster.

Το Hyundai Inster ενέπνευσε τους σχεδιαστές

Το ηλεκτρικό Hyundai Inster έκανε την εμφάνισή του και αμέσως ενέπνευσε τους ανεξάρτητους σχεδιαστές να δημιουργήσουν την σπορτίφ έκδοση Ν Line, αλλά και την «καυτή» Ν. Τα σχέδια που βλέπετε παραπάνω δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα drive.com.au και δημιουργήθηκαν από τον σχεδιαστή avavarvarii, ο οποίος έδωσε μία κόκκινη απόχρωση στο Inster N Line και την κλασική μπλε στο μοντέλο Ν.

Σχεδόν απίθανο να δούμε ένα «καυτό» Inster Ν

Από τα μέχρι τώρα δεδομένα, μια έκδοση N υψηλών επιδόσεων του μίνι ηλεκτρικού είναι απίθανο να συμβεί, καθώς το Inster έχει κατασκευαστεί με τεχνολογία μπαταρίας που δεν έχει σχεδιαστεί για οδήγηση υψηλών επιδόσεων. Παράλληλα, η κορεατική μάρκα μέσω του Inster στοχεύει στο να προσφέρει ένα προσιτό μοντέλο στο κοινό, κάτι που δε συνάδει με το αυξημένο κόστος παραγωγής και πώλησης ενός υποτιθέμενου Inster Ν.

Δεν αποκλείεται να ακολουθήσει μελλοντικά έκδοση N Line

Στον αντίποδα, το προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai μπορεί να αυξήσει τη γκάμα του αργότερα, προσθέτοντας μια έκδοση N Line με πιο σπορ στυλ. Για όσους δεν είναι μυημένοι να πούμε πως οι εκδόσεις N Line δεν επικεντρώνονται στις επιδόσεις, αλλά διαφοροποιούν την εμφάνιση του αυτοκινήτου μέσα και έξω, προκειμένου να έχουν πιο «αγριεμένη» εμφάνιση. Εάν ένα Inster N Line βγει στην παραγωγή τότε από το τυπικό μοντέλο θα φέρει άλλους προφυλακτήρες και ζάντες, διαφορετικά καθίσματα στην καμπίνα και πιθανότατα διχρωμία μέσα και έξω.

Έως 115 άλογα το στάνταρ Hyundai Inster

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως το στάνταρ Hyundai Inster θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές κινητήρων, Standard και Long Range. Το βασικό μοντέλο θα λαμβάνει ισχύ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 97 ίππων και 147 Nm ροπής, που θα αντλεί ενέργεια από μπαταρία 42 kWh. Η αυτονομία του θα είναι περίπου στα 300 χιλιόμετρα.  Η έκδοση Long Range τροφοδοτείται από έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 115 αλόγων. Η μπαταρία σε αυτή την περίπτωση είναι 49 kWh και η αυτονομία που προσφέρει φτάνει τα 355 χιλιόμετρα.

AMAROK EINAI KALO
JEEP