Κάτω από το καπό συνεχίζει να βρίσκεται ο 2λιτρος turbo κινητήρας.
To Ηyundai i30 N facelift
12.298 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2020)
Το ανανεωμένο Ηyundai i30 N είναι τώρα ισχυρότερο και γρηγορότερο από πριν, έχει περισσότερα συστήματα ασφαλείας και ξεχωρίζει από το προηγούμενη χάρη στα νέα στοιχεία που υιοθετεί. Πότε θα έρθει στην Ελλάδα;
Το Ηyundai i30 Ν ενθουσίασε κοινό και ειδικούς όταν έκανε ντεμπούτο πριν λίγα χρόνια και τώρα η μάρκα προχωρά στην παρουσίαση της ανανεωμένης έκδοσής του προσφέροντάς του, μεταξύ άλλων, φρεσκαρισμένη εμφάνιση και νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο, το i30 N ξεχωρίζει τώρα χάρη στα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω με V γραφικά, τα νέα φωτιστικά σώματα που έχουν τοποθετηθεί χαμηλά στο πίσω μέρος πάνω από τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα N εμβλήματα που υπάρχουν στα καπάκια των ζαντών, oι οποίες σε 19 ιντσών διάσταση είναι σφυρήλατες και πιο ελαφριές από πριν κατά 14,4 κιλά. Νέο είναι επίσης στη καμπίνα το δερμάτινο τιμόνι και τα δερμάτινα καθίσματα ενώ, προαιρετικά, διατίθενται τα καινούρια N Light καθίσματα από υψηλής ποιότητας δέρμα και Alcantara που μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου κατά 2,2 κιλά. Η οθόνη αφής 10,25 ιντσών δίνει το παρών στο κέντρο της κονσόλας και είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto λειτουργίες.
Κάτω από το καπό συνεχίζει να βρίσκεται ο 2λιτρος turbo κινητήρας σε συνδυασμό είτε με το 6άρι μηχανικό είτε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Ν DCT). To μοτέρ έχει ξανά δύο εκδόσεις ισχύος με την πρώτη να αποδίδει και πάλι 250 άλογα (σε συνδυασμό μόνο την μηχανική μετάδοση) αλλά την δεύτερη να προσφέρει πλέον 280 άλογα (+5 PS) και 392 Nm ροπής (+39 Νm σε σχέση με πριν). Η μικρή αύξηση στην ισχύ δίνει την δυνατότητα στο i30 N με το Performance Pack να κάνει το σπριντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 πιο γρήγορα από το προ-ανανέωσης i30 N.
To νέο N DCT κιβώτιο δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μέσα από τρεις νέες λειτουργίες N Grin Shift, N Power Shift και N Track Sense Shift. Η πρώτη αυξάνει την ροπή και την απόκριση του κιβωτίου για 20 δευτερόλεπτα, η δεύτερη μπαίνει σε λειτουργία όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει απότομα και η τρίτη αντιλαμβάνεται ποιες είναι οι συνθήκες και επιλέγει την πιο κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο.
Στο κομμάτι της ασφάλειας, η Hyundai δίνει στο ανανεωμένο i30 N το πακέτο SmartSense που περιλαμβάνει πλέον πλήθος συστημάτων που βοηθούν τον οδηγό να αποφύγει κάποια σύγκρουση με άλλο όχημα ή πεζό.
Το ανανεωμένο Hyundai i30 N θα λαναριστεί εμπορικά στην Ευρώπη στις αρχές του 2021, τόσο σε hatchback όσο και στην Fastback έκδοση, με τις τιμές να ανακοινώνονται τους αμέσως επόμενους μήνες.
Βρε μπελάδες που βάλαμε στο κεφάλι μας.... (Τάδε έφη: Focus st, Leon cupra, Megane rs, Golf gti, 308 gt)