Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Kia EV4 συνεχίζει τις δοκιμές πλησιάζοντας στο ντεμπούτο του

1.483 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2024)
Το Kia EV4 συνεχίζει τις δοκιμές πλησιάζοντας στο ντεμπούτο του
2 Φωτογραφίες »

- Μέσα στο 2025 ξεκινά η παραγωγή, εντός του 2024 πιθανότατα η πρεμιέρα.
- Το μοντέλο παραγωγής διατηρεί χαρακτηριστικά από το πρωτότυπο.
- Ψηφιακή καμπίνα με οθόνες αλλά και οικολογικά υλικά.
- Πιθανότατα να υιοθετήσει τα κινητήρια σύνολα του EV3.

Μέσα στο 2025 ξεκινά η παραγωγή

Το Kia EV4 συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, πριν το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της κορεατικής μάρκας κάνει την επίσημη εμφάνισή του. Μάλιστα, οι κατασκοπευτικοί φωτογραφικοί φακοί συνέλαβαν το επερχόμενο crossover να κινείται στο δρόμο έχοντας βαρύ καμουφλάζ και όπως είναι φυσικό οι εικόνες δεν άργησαν να κάνουν το γύρω του διαδικτύου.

Η Kia παραμένει αρκετά... ήσυχη σε ότι αφορά την πληροφόρηση για το EV4. Φαίνεται ωστόσο πως η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2025, κάτι που σημαίνει πως η παρουσίασή του θα γίνει νωρίτερα. Αυτό θα μπορούσε ακόμα να συμβεί και εντός του 2024. Ωστόσο αυτό μένει να φανεί.

Το μοντέλο παραγωγής διατηρεί χαρακτηριστικά από το πρωτότυπο

Μέχρι την επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου, μπορούμε να δούμε τις εικόνες του καμουφλαρισμένου πρωτότυπου, που ήρθαν στη δημοσιότητα. Αν και το καμουφλάζ είναι ιδιαίτερα έντονο μπορούμε να παρατηρήσουμε πως τα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω έχουν μεταφερθεί από το concept, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις δύο μικρές αεροτομές, στο τέλος της οροφής δεξιά και αριστερά. Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα EV μοντέλα της Kia διατήρησαν σχεδόν όλα τα χαρακτηριστικά που είχαν τα πρωτότυπά τους, κάτι που θα ισχύσει και για το EV4.

Ψηφιακή καμπίνα με οθόνες αλλά και οικολογικά υλικά

Το εσωτερικό του EV4 θα είναι πιθανώς παρόμοιο με αυτό του EV3. Το ψηφιακό πιλοτήριο θα αποτελείται από δύο οθόνες 12,3 ιντσών (μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment), ενώ παρούσα θα είναι και μία τρίτη, μικρότερη οθόνη 5,3 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού. Αξίζει να σημειωθεί πως η καμπίνα θα είναι κατασκευασμένη, μεταξύ άλλων, και από ανακυκλωμένα υλικά, ενώ φυσικά το EV4 θα εξοπλίζεται με όλες τις τελευταίες τεχνολογίες της κορεατικής μάρκας.

Πιθανότατα να υιοθετήσει τα κινητήρια σύνολα του EV3

Το Kia EV4, όπως όλα δείχνουν θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP της Hyundai-Kia και θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία μπαταριών 4ης γενιάς της μάρκας, όπως ισχύει και με το EV3. Στο τελευταίο, η έκδοση Standard προσφέρεται αποκλειστικά με μπαταρία 58,3 kWh (αυτονομία 410 χλμ.), ενώ η έκδοση Long Range εφοδιάζεται με μπαταρία 81,4 kWh (αυτονομία 560 χλμ.). Αμφότερες διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και 283 Nm. Μελλοντικά ωστόσο, δεν αποκλείεται όπως στο EV3 έτσι και στο EV4 να δούμε και τετρακίνητες εκδόσεις με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.   

TI YOKOHAMA AGORAZO
OPEL